avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 485 soluții astăzi
Forum Activitate Saskulete

Activitate Saskulete

Răspuns la discuția Dreptul la succesiune a copilului
Multumesc frumos pentru informatiile pretioase.
Avand in vedere ca sunt student si nu am venituri personale, exista posibilitatea de a obtine consultanta de la un avocat pentru intocmirea actelor probatorii la un tarif special?
Unde trebuie sa ma adresez?
Cu stima,
Saskulete
Răspuns la discuția Dreptul la succesiune a copilului
Va multumesc pentru raspuns; pai, tocmai sotia supravietuitoare a deschis proces de iesire din indiviziune fata de copilul ei si fata de mine (copilul din casatoria anterioara) unde m-a considerat straina de succesiune ca nu mi-am exprimat dreptul in 6 luni de la deces cum prevede Codul Civil. Dar eu de unde sa stiu toate astea? Nici de pensie de urmas nu am stiut asa ca am depus dosarul dupa 10 luni de la decesul tatalui. Oare cat ar costa asistenta unui avocat pentru asa un proces?
Cu consideratie,
Saskulete
Poate pierde dreptul la succesiune un copil (major) provenit dintr-o casatorie anterioara a defunctului sau tata, daca nu si-a exprimat optiunea in cele 6 luni prevazute in art.700 din Codul Civil?
Acesta este motivul invocat acum, la 2 ani de la decesul lui, de catre sotia supravietuitoare celei de a doua casatorii a defunctului, la deschiderea unei succesiuni in instanta. Daca acest copil nu are banii necesari achitarii taxei de timbru corespunzatoare valorii masei succesorale, ce poate face?
Buna ziua!
Spuneţi-mi va rog ce acte sunt necesare pentru vanzarea unui automobil pentru care exista 2 copropietari mostenitori si care este valoarea comisioanelor care trebuie platite de vanzatori, respectiv cumparator.
Multumesc.