avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate caia alexa

Activitate caia alexa

Răspuns la discuția reclamatie MALEV
e vorba de incalcarea drepturilor pasagerilor in cazul anularii zborului;daca e o problema minora sau nu, ramane la latitudinea dvs...
Buna ziua,
as dori sa stiu ce se mai poate face in urmatoarea situatie:
in decembrie 2008, in calitate de calator, am trimis (prin intermediul agentiei de turism) o sesizare companiei MALEV. Intrucat raspunsul primit de la acestia a fost nesatisfacator, am apelat la ECC (Centrul European al Consumatorilor din Romania) care acu cateva saptamani m-au anuntat ca au primit un raspuns in limba maghiara si o sa-l trimita inapoi pt tradus;zilele trecute am revenit telefonic si am intrebat in ce stadiu se afla solutionarea incidentului si mi-au spus ca nu au trimis cei din Ungaria documentul tradus in limba romana asa ca ...mi-l trimit mie sa-l traduc si sa fac demersuri mai departe la ANPC daca raspunsul celor din Ungaria este nesatisfacator.
Intrebare:
1. procedura de solutionare prevede transferul de la ECC la ANPC?
2. e normal ca solutionarea sa se intinda atat de mult pe durata aproape a unui an de zile?nu exista termene de raspuns etc?
3. cum ar fi bine sa procedez?
Mentionez faptul ca desi cei de la ECC mi-au sugerat sa traduc eu documentul primit de ei din Ungaria, si am fost de acord, totusi nu mi-au trimis acest document.

Va multumesc anticipat