avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 445 soluții astăzi
Forum Activitate cristianx004

Activitate cristianx004

am primit raspuns scris in sensul ca"in urma analizarii celor solicitate de dvs. in sedinta de conducere a unitatii s-a hotarat ca singurele situatii de suspendare a raporturilor de serviciu ce vor fi aprobate sunt cele pe motive medicale pentru titular/membru de familie".
Nu s-a facut nici o trimitere la vreun act normativ care sa indice obiectiv motivul refuzului.Actele normative ar fi legea 188/1999, legea 360/2002, Omai 298/23.12.2011 privind procedura si cazurile de modificare si/sau suspendare a raporturilor de serviciu ale politistilor.
legea prevede situatiile in care politistul are dreptul sa solicite suspendarea raportului de munca...nu obligativitatea aprobarii...dar eu cred ca daca raspunsul negativ nu este justificat temeinic se poate ataca in instanta fara doar si poate.....multumesc pentru interes......
asta aveam de gand sa fac dar astept raspunsul scris....oricum cred ca o sa ajung in instanta
altfel nu se poate ...legea prevede.........multumesc de raspuns
sunt politist de frontiera absolvent al unei scoli de profil in luna ianuarie 2012 am sustinut un examen pentru pastrarea locului de munca si pe 05.07.2012 am solicitat sefului ITPF Iasi suspendarea pe o perioada de 2 ani pentru un interes personal legitim si anume reintregirea familiei(sotia lucreaza ca asistenta, in Germania cu permis de munca,are un apartament inchiriat,avem un copil de 3 ani si 9 luni care momentan locuieste cu mine in Romania.Din cele discutate cu seful institutiei am inteles ca nu mi se va aproba raportul dar astept si raspunsul scris.Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Discuție rca
de curand am cumparat o masina sh ....daca o inmatriculez pe numele meu trebuie sa ii fac alt rca?acesta este valabil pana la sfarsitul anului....rca nu se face dupa seria de sasiu?multumesc?
Răspuns la discuția cumparare auto