avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Activitate Aqvila

Activitate Aqvila

Răspuns la discuția Abuz servicii RCS-RDS
eu am primit raspunsul de la ANPC dupa o luna anul trecut in care ma anuntau ca vina e undeva la mijoc :)
Furnizorul de telefonie trebuie sa isi anunte consumatorii despre costul suplimentar atunci cand acesta ajunge la 50 de euro nu la 80 cum a fost in cazul meu. Asa ca diferenta de 30 de euro care ii platisem deja mi-au returnat-o pe cont.
Cat despre hibele de retea am primit simplu un raspuns ca RCS sau orice alt furnizor de asemenea servicii nu trebui sa anunte eventual la ANCOM fluxurile de semnal, pentru ca acesta este implicit influentat de relief, curenti, etc...adica cum bate vantul, dar asta o stim si noi....
De anul trecut mi-am portat numarul desi nu aveam inca 1 an in retea si desi au vrut sa inisnueze la momentul respectiv ceva cu o taxa care chipurile trebuieste platita pe motiv ca nu aveam expirata perioada contractuala s-au lasat pagubasi...nu aveam semnal decent si era o certitudine.

AM ramas in schimb cu cablul si netul la ei in continuare pt ca astea is ok...si mi se aminteste de fiecare data insa cand merg sa platesc la ghiseu ca, poate vreau si TELEFON, ca sa imi reimprospatez atunci memoria si sa imi dau seama de ce am ales sa platesc totusi online facturile... :)
Buna ziua,

as dori sa stiu care ar fi procedura de demarare a unei reparatie la terasa blocului unde locuiesc in conditiile in care nu am minim 50%+1 acordul proprietarilor pentru a contribui la reparatia aceasta(am mers personal din usa in usa sa intreb pe fiecare, fara o adunare a proprietarilor). Eu sunt direct interesata de demararea lucrarilor mai ales si pt ca infiltratiile din timpul sezonului ploios ma afecteaza direct (stau la ultimul etaj). Ceilalti 3 vecini de pe etaj, fie nu intampina asemenea probleme, fie si le-au facut din banii lor. In cazul meu nu am o parere avizata despre ce presupune lucrarea si daca e devina izolatia veche si trebuie refacuta sau doar reparata in locurile cu pricina. Un deviz facut totusi la urgenta, orientativ se indreapta spre 3100 lei. Vreau sa stiu daca e datoria asociatiei sa imi vina in intampinare in asemenea situatii si daca da cum? mai ales luand in considerare refuzul majoritatii de a contribui la o lucrare de o asemenea anvergura. Terasa blocului si canalul de scurgere a apei pluviale nu face parte din bunul comun al blocului?

Multumesc anticipat
Buna seara,

as dori sa stiu cum pot rezolva situatia in care am ajuns cu RCS-RDS: din cauza semnalului foarte prost si fluctuant din zona unde locuiesc am facut cost suplimentar fara sa stiu de 7MB net, adica 80,46 euro. Trafic facut in special noaptea cand telefonul se ruta automat pe o retea din Rep. Moldova - Moldcell MD, desi stau in Iasi la 30 de km de vama, si desi nu mi s-a intamplat acest lucru decat luna trecuta. Mentionez ca inca de cand am facut abonamentul in oct 2014 am constat ca am semnal slab acasa si in urma sesizarii facute de mine, am primit si confirmarea echipei desemnate cu problema in cauza, cum ca intr-adevar nu este semnal. Totusi pt ca sunt perseverenta am aflat ca pot activa roamingul national din Digi Care si cel putin servicul de voce va fi disponibil din reteaua VDF. Dezavanatajul ramanea la partea de Date, care din cei 3GB de net se reduceau in cazul roamingului national la doar 100MB. Am activat si acest roaming (ulterior am aflat ca era international si nu national) din Digi Care, contul meu online, pentru ca, la telefon mi s-a zis ca nu mai trebuie schibata vreo setare sau activat ceva in mod special pentru a beneficia de roamingul national. Asadar kle aveam pe ambele: roaming national si roaming international. Din decembrie pana la sf lui aprilie si inclusiv mai nu am patit totusi sa se ruteze o alta retea precum cea din Moldova ci doar VDF Romania. Nu mica mi-a fost mirarea asadar cand in 19 mai am fost sunata de un operator RDS-RCS ca sa ma anunte despre facura de 449,70 lei care mi s-a emis pt traficul efectuat in roaming...si care trebuia platit in 3 zile. Desi am facut imediat sesizare la RDS nu s-a schimbat cu nimic situatia, factura nu a fost anulata sau ceva, pentru ca a fost emisa corect, dupa spusele lor. Practic desi eu aveam activat roamingul national si roamingul international, de la o vreme nu a mai functionat cel national ci a prevalat celalat - international. Mi s-a zis sec ca trebuia sa am grija ce roaming activez si ca nu e vina lor... Consider ca fluctuarea semnalului si degradarea lui mai ales, nu cade in grija mea, ci a operatorului care trebuia sa ma anunte si sa imi fi pus la cusnostinta acest aspect.
Desi am platit factura, consider ca am fost tratata incorect si am fost furata. Nu am calatorit in Rep Moldova in tot acest rastimp, nu mi-am schimbat adresa de rezidenta, adica apartamentul meu sta la acelasi etaj in aceeasi scara si semnalul din prost a devenit mai prost iar eu platesc mai mult.... Desi am depus ulterior o plangere si la Protectia Consumatorului (de aprox o luna), astazi am fost sunata de aceeasi operatoare de la RDS care mi-a dat si prima data raspunsul la sesizarea mea, zicandu-mi ca nu poate fi schimbata solutia data deja cu privire la sesizarea mea si ca totul a fost facturat corect. Desi am mentionat ca astept raspunsul oficial de la protectia consumatorului, mi s-a zis ca raspunsul va fi acelasi, cu o satisfactie de neimaginat si o lipsa de respect greu de trecut cu vederea. As dori sa stiu care sunt caile alternative de solutionare a acestui caz, daca in continuare voi primi, asa cum mi s-a promis, un raspuns negativ de la Protectia consumatorului.

Multumesc anticipat.

Vera
Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu un raspuns in situatia: eu in Ro - el Marea Britanie, ambii ne dorim divort dar nu ne putem intalni in tara ca sa fim impreuna la un notar de ex. Cum se poate incheia divortul amiabil si intr-un termen rezonabil totusi luand in considerare ca e de comun acord?

Multumesc
Discuție divort+partaj
Buna ziua,

va rog sa ma ajutati cu un rapsuns in cazul partajului daca se ia in calcul si banii dintr-un cont.

Multumesc
Buna ziua,
am 2 intrebari:
1. eu cetatean strain, dupa 3 ani de casatorie cu un cetatean roman vrem sa divortam - ce se intampla cu cartea mea de rezidenta? Fiindca eu locuiesc, lucrez aici pe baza acestui document. Mi se retrage? Se anuleaza cartea de rezidenta?
2. In pofida dovortului intentionez sa raman in Romania. Cetatenia stiu ca o pot obtine dupa 5 ani de casatorie cu sotul roman, adica peste 2 ani. Daca in urma divortului aceasta carte de rezidenta imi este anulata sau retrasa voi mai putea obtine cetatenia pe baza ei?
Asadar este mai bine sa aman divortul si formalitatile dupa 2 ani, dupa ce obtin cetatenia?

Multumesc anticipat
As vrea sa stiu daca in cazul meu: eu cetatean strain si sotul cetatean roman, sotul poate cere divort fara acordul meu. Deoarece eu am plecat din orasul unde am stat 3 ani impreuna. Relatia s-a degradat in ultima perioada, dar eu as vrea sa divortez peste 2 ani din motive personale si obiective. Ar putea el obtine divort mai devreme de acest termen daca eu nu accept sa divortez?

va multumesc