avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Activitate ukzspan

Activitate ukzspan

Buna ziua, lucrez la o societate pe actiuni care este in faliment si am primit un aviz de inspectie fiscala de la o primarie.
La sfarsitul anului 2017 am dobandit in urma unei sentinte civeile bunurii: teren, cladirii de la o alta societate .
Este legal sa primim inspectia fiscala dupa deschiderea procedurii falimentului ?
Multumesc,
Buna ziua,
Reprezint o socitate comerciala care are in proprietate terenuri arabile situate in intravilan si o faneata in intravilan pe raza unui municipiu si a doua comune.
Stiu ca s-a schimbat codul fiscal si intrebarea mea este mi se mai calculeaza impozitul pe teren ca anul trecut in sensul ca tot terenul era trecut la curs constructii sau este altfel, m-au instiintat ca trebuie sa depun o declaratie.
Multumesc,
Care sunt serviciile medicale stomatologice sunt decontate de Casa de Asigurari de Sanatate ?

Buna dimineata,
Reprezint un cabinet medical individual si sunt desemnat sa rezolv urmatoarea problema:
CMI a primit printr-un contract de comodat un spatiu de la o primarie, unde era stipulat ca jumatate din plata utilitatilor trebuie platit de CMI .
Cum trebuie sa procedeze primaria care este proprietarul bunului, imi factureaza utilitatile (care sunt purtatoare de TVA), este corect poate o primarie sa factureze utilitati sau cheltueli de functionare sau exista alta modalitate legala, cum trebuie sa procedam ?
Multumesc anticipat !
Sunt administratorul a 3 societati comerciale cu diferite domenii de activitate: comert - magazin alimentar,
comert - vindem piese auto magazinelor de profil
transport intern si international