avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Activitate notaxesnoproblem

Activitate notaxesnoproblem

daca in 2005 ai locuit mai muklt de 183 de zile in Romania datorezi impozit in Romania pt acest venit, Daca ai lucrat la negru ar trebui sa declari venitlpentru ca nu poti invoca tratatul de evitare.
In concluzie: trebuie declarata.... DAR PENTRU CE? Oricum posibilitatea da a se afa de acest venit al org ifscale este minima
am nevoie de ajutor. Iata problema
Propunere privind desfiinţarea/ reorganizarea
,,Regiei Autonome Autoritatea Aeronautică Civilă Română’’



Motivaţie :
In conformitate cu O.G. nr. 29 din 1997 privind Codul Aerian al României, cu modificările şi completările ulterioare (art. 4), cu O.G. nr. 19 din 1997 privind transporturile, cu modificările şi completările ulterioare ( art. 11) cu H.G. nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului cu modificarile şi completările ulterioare:

1. Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului este autoritate de stat în aviaţia civilă ;
2. MTCT poate efectua anumite activităţi prin delegare, conform actelor normative de mai sus ;
3. Uzând de prevederile pct. 2 de mai sus s-a ajuns în mod abuziv că Regiei Autonome RA-AACR să-i fie delegată practic toată autoritatea statului în domeniul aviaţie civile, ajungându-se că, în complicitate cu Direcţia Generală Aviaţie Civilă din MTCT, regulile în aviaţia civilă să fie stabilite de regia amintită.
Regulile respective sunt stabilite, astfel încât să aducă beneficii regiei nicidecum aviaţiei civile.

Nota : Orice proiect de reglementare ( lege, H.G.), ordin de ministru, etc.) propus de regie este imediat promovat de Direcţia Generală Aviaţie Civilă, spre aprobare întrucât există interese comune, oricum nu în beneficiul aviaţiei civile.

Mai mult decât cele de mai sus, reglementările aprobate lasă la latitudinea regiei să stabilească o sumedenie de proceduri de aplicare ale acestora, proceduri care de fapt conţin esenţa cerinţelor impuse celor aflaţi sub autoritatea statului pe linia de aviaţie civilă.
Prin practicile de mai sus s-a ajuns ca între autoritatea statului în aviaţia civilă şi cei aflati sub autoritatea acestuia să existe un intermediar, respectiv RA-AACR, care are practic ca obiectiv obţinerea de venituri nejustificate în folosul regiei şi a diverselor grupuri de interese şi în detrimentul aviaţie civile, inclusiv al siguranţei zborului, securităţii aeronautice, etc.)
Practic au fost create tot felul de reglementări xxxxx care nu au nici o legatură cu obiectivele de bază pe care ar trebui să le urmărească ( siguranţa zborului, securitatea aeronautică, protecţia mediului, asigurarea xxxxxx , etc.), de asemenea nu au corespondente în UE.

4. In conformitate cu legislaţia românească şi în perpectiva integrării în UE, regiile autonome trebuiau să se reorganizeze cu SC / SN fapt ce presupune că nici un fel de autoritate a statului nu poate fi exercitată prin intermediul unor astfel de organisme (inclusiv regii).
5. Privind exercitarea autorităţii în domeniul aviaţiei civile, în cadrul UE a fost infiinţată EASA ( European Aviation Safety Agency) , organism care a preluat majoritatea atribuţiilor de autoritate în aviaţie din cadrul fiecărui stat membru UE ( vezi cod aerian european Ec nr. 1592/2002).
In perspectiva integrării României în UE, ţinând cont de cele precizate anterior, la acest punct (5) rezultă ca MTCT prin Direcţia Generală Aviaţie Civilă şi regia RA-AACR pierd o mare parte din calităţile de autoritate de stat în aviaţia civilă din România fapt ce nu mai justifică existenţa unei structuri generale RA-AACR cu atât mai mult cu cât UE impune ca autoritatea unui stat în aviaţie să fie exercitată prin organisme care au acest drept ( nicidecum RA, SC, SN,etc.).
6. Ţinând cont de cele specificate în prezentul document este necesar ca RA-AACR sa fie desfiinţată sau o parte din aceasta absorbită în cadrul Directiei Generale Aviatie Civila.

Nota : RA-AACR nu se află în momentul de faţă în subordinea MTCT ( care e conform legii autoritate de stat în aviaţia civilă) acţionând practic ca o autoritate paralelă ( vezi H.G. funcţionare MTCT).


Răspuns la discuția Cont bancar in strainate
problema este gresit pusa. ca sa o poti trabsfera acea plata trebuie sa fie deductibila pentru companie platotoare ( societatate romaneasca). O plata este deductibila in linii mari daca are legatutra cu activitatea generatoare de profit al beneficiarului ( societatate romaneasca) si daca aduce un beneficiu. Simplul transfer intr un cont nu rezolva problema.
Solutia ar fi sa se constituie o companie offshore ( intr un paradis fiscal) care va emite o factura de servicii firmei romanesti. Aceasta factura va putea fi achitata de compania di Romania. Problema este mai nuantata in realitate dar mecansimul de baza este cel descris. mai multe informatii gasiti la www.offshore.ro
firma de leasing este firma care a inmatriculat autoturismul. conform legii paza juridica al bunului este in sarcina companiei de leasing. eu daca as fi parte vatamata m as indrepta impotriva acestuia fiind cel mai solvabila in speta. apoi probabil firma de leasing va regresa impotriva firmei mici. Propunere: eu as dizolva urgent srl ul. Vorbiti cu cei de la www.debitservice.ro.Lipsa personalitatii juridice .....lipsa capacitate procsuala pasiva.....
raspunderea penala este una personala. raspunde cel care a cauzat accidentul. in ceea ce priveste daunele.... partea vatamata se poate indreota impotriva persoanei (juridice in acest caz) care este raspunzator pentru paza juridica al bucunui ( firma de leasing). Firma de leasin ulterior se va indrepta impotriva locatarului bunului repectiv impotriva celui care a cauzat prejudiciul.
primul proprietar tabular poate fi considerat proprietar. bunul se trasmite cu toate sarcinile ei.
Răspuns la discuția Lichidare SRL
exista firme specializate care preiau fime. apoi se ocura de dizolvare lichidare etc. www.debitservice.ro
Răspuns la discuția Variante pentru impozitare minima
incearca sa calculezi beneficiul fiscal utilizind o companie offshore. fara impozit fara contabilitate. detalii la www.offshore.ro
am un srl cu datorii bugetare maricele.am gasit o companie care este dispus sa o cumpere . poate fi considerat vinzarea uneo companii cu datorii ilega?