avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Activitate maria_84b

Activitate maria_84b

Din pacate cam asa este! In cazul de fata si cei cu care s-a contractat au avut grija sa faca actul respectiv sub forma unei situatii de lucrari ce ar fi trebuit avizata de seful de santier dar cu trimitere la un contract incheiat anterior intre cele 2 societati pe acelasi punct de lucru dar in care nu erau cuprinse si lucrarile noi, profitand probabil de faptul ca acel contract avea peste 10 pagini si nu fusese citit vreodata de seful de santier. Lucrarile au fost executate si acum someaza societatea sa plateasca la valorile trecute in acel desfasurator de lucrari.
Merci de raspuns!
La momentul de fata respectivul nu mai este angajat al firmei...problema e ca cei calora le-a semnat acel Desfasurator de lucrari ne someaza cu plata urmand sa ne actioneze in instanta. Chiar daca ulterior ar fi posibila tragerea la raspundere a acelui fost angajat....societatea este tinuta sa faca aceasta plata? Nulitatea actului daca se aplica pe ce text de lege ar trebui fundamentata? O alta varianta fara tragerea la raspundere a sefului de santier ar fi posibila.......
In speta seful de santier a semnat o anexa la un contract intitulata ,,Desfasurator lucrari" in care sunt prevazute atat lucrarile efectuate in diferite perioade cat si pretul acelor lucrari. Problema e ca aceste lucrari nu au fost specificate in contractul la care face trimitere anexa si nici in eventualitatea unor lucrari suplimentare nu s-a precizat cum se va proceda. In fisa postului e prevazut ca seful de santier avizeaza si aproba situatiile de lucrari si ca reprezinta organizatia in limitele de competenta acordate de conducere. O alta imputernicire in acest sens nu i sa dat. Lucrarile efectuate nu se contesta dar semnatura sefului de santier atrage obligatia pretului prevazut in aceasta? Poate fi considerat tertul de buna-credinta considerand seful de santier un reprezentant al societatii sau acea anexa are valoare uni act aditional si trebuia semnat de acelasi reprezentant(administratorul) ca in contractul initial? Daca este pe undeva prin legislatie vreo reglementare in acest sens mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc anticipat!!!!
Ca sa fiu mai clar......Eu in calitate de antreprenor primesc de la subantreprenor factura pe serviciul prestat de acesta. La randul meu refacturez catre Beneficiar pentru acelasi serviciu. Intrebarea mea este: in momentul in care refacturez trebuie sa pun exact aceeasi valoare sau pot sa pun un adaos....strict la factura respectiva.
Buna ziua. Am si eu o intrebare.... Antreprenorul poate sa refactureze serviciile prestate a subantreprenor la o factura mai mare, sau in acest caz poate fi considerat adaos nejustificat? Exista vreo reglementare legala in acest sens?
Multumesc anticipat!
Daca o persoana este administrator la unele intreprinderi si actionar la altele se pot considera intreprinderi legate in baza art. 4 indice patru alin (4) si alin (1) lit. c din legea 346/2004? Mentionez ca in speta sunt mai multe intreprinderi 2 persoane regasindu-se fie ca actiunari unici sau impreuna fie ca administratori, fara ca majoritatea de voturi sa fie indeplinita in toate cazurile.
Multumesc anticipat!
Mi se cere, sa fac un protocol cu CJ si proiectantul, eu lucrand la o firma de constructii pentru a stabili niste termene de clarificari privind neconcordantele din proiect. Sunt novice in ceea ce priveste acest domeniu.....si am nevoie de ajutor privind forma si continutul pe care terbuie sa le aiba un astfel de protocol.
Multumesc anticipat!
Multumesc pentru raspuns.
Problema la aceasta licitatie e ca cer o suma foooarte mare pentru caietul de sarcini ce contine si regulamentul, si pana acum nu l-a solicitat nimeni si nici la primul termen nu au avut vreo oferta in acest sens. Suma ceruta pentru teren e de asemenea foarte mare si din cauza asta eram curioasa daca in cazul in care nimeni nu solicita nimic in acest sens se poate schimba licitatia intr-o vanzare directa.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In cazul unei licitatii publice competitive cu strigare, organizate de lichidator, privind un teren, care sunt obligatiile cu privire la licitatie ale lichidatorului? ce norme trebuie sa respecte respectiva licitaitie? daca nu se achizitioneaza de nimeni terenul la termenele stabilite in anuntul de licitatie poate sa fie terenul vandut la alt pret decat cel in anunt, fara a se faceo noua licitatie? m-ar ajuta mult sa stiu exact ce norme se aplica...legea insolventei nu acopera tot....
multumesc anticipat.
S-a incheiat un contract cu o autoritate publica (implicand fonduri europene) avand pret ferm. Problema e ca proiectul realizat de ei (implicand masuratori eronate etc. ) face ca in practica sa fie costuri mult mai mari decat pe hartie necesare pentru executarea lucrarilor. Contractul mentioneaza ca autoritatea contractanta raspunde pt datele eronate ... doar ca negocierea modificarii pretului nu este o varianta momentan. Ce acte se pot incheia sau trimite catre autoritatea contractanta pentru ca in eventualitatea unui litigiu executantul sa isi poata recupera banii?
Multumesc anticipat!!!!!