avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Activitate mirunadinu

Activitate mirunadinu

Sunt profesor titular si am jumatate de norma. Asta ar insemna 9 ore. Eu am 11 in loc de 9. Cum se platesc cele 2 ore in plus? Plata cu ora? La scoala la mine au spus ca nu se platesc. Daca am jumatate de norma trebuie sa am fix 9 ore? Care este realitatea?
Detin o societate comerciala, care are sediul social in Bucuresti, intr-un apartament care apartine unei rude, si in care aceasta locuieste, sediul fiind fara activitate. Societatea are si un sediu secundar, in alta localitate, unde isi desfasoara activitatea. Cum se plateste in acesta caz impozitul pentru apartament? Este considerata locuinta rezidentiala sau nerezidentiala?
Răspuns la discuția Impozit teren parohie
AM INTREBAT IN TEMEIUL CAREI LEGI AM EU OBLIGATIA DE PLATA SI RASPUNSUL A FOST ART. 256 ALIN. 3 COD FISCAL
(3) Pentru terenurile proprietate publică sau privată a statului ori a unităţilor administrativ-teritoriale, concesionate, închiriate, date în administrare ori în folosinţă, se stabileşte taxa pe teren care reprezintă sarcina fiscală a concesionarilor, locatarilor, titularilor dreptului de administrare sau de folosinţă, după caz, în condiţii similare impozitului pe teren.
ESTE CORECT?
Răspuns la discuția Impozit teren parohie
In contractul de arenda nu este specificat nimic legat de impozitul pe teren.
Am contract de arenda cu Parohia comunei de mai multi ani. Recent curtea de conturi a facut un control la Primarie si a cerut ca eu ARENDASUL, PERSOANA JURIDICA, sa platesc IMPOZITUL PE TEREN, REPET, NU PE VENITUL DIN ARENDA, PE TERENUL AGRICOL PE CARE IL ARENDEZ, ca si cum eu sunt PROPRIETARUL ACELUI TEREN! Este normal? In baza carei legi?
Răspuns la discuția Somerul poate lucra ca zilier?
Multumesc mult!
Discuție OUG 12/2006