avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Activitate lilith27

Activitate lilith27

Buna ziua,
As dori sa stiu daca femeile care ies la pensie beneficiaza de vreo derogare la varsta de pensionare daca au 4-5 copii, si daca da, cat anume?
Răspuns la discuția Caz social?
Nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat? :(
Discuție Caz social?
Buna ziua,
Imi cer scuze daca nu intreb unde trebuie si rog un moderator sa ma redirectioneze la sectiunea potrivita.
Povestea mea, pe scurt, e asta:
Proaspat mamica, studenta la id, fara niciun venit, locuiesc in Alba Iulia si mi-am facut viza de flotant pentru a putea depune dosarul de alocatie pentru bebe. Bebe e pe numele meu deoarece tatal are ceva probleme cu actele (pierdute, in curs de recuperare, fost cetatean roman, actualmente cetatean neamt, dar nu mai are decat permisul de conducere). Deoarece sunt studenta la id, nu beneficiez de indemnizatia pentru cresterea copilului si, de la sfarsitul lui iunie de cand locuiesc aici, nu am lucrat, deci primim doar alocatia de 200 de lei. Tatal e muzician, are vreo doua trupe dar nu are un venit fix sau constant. Am inteles ca pentru a putea beneficia de o locuinta sociala ANL trebuie sa am job in orasul in care depun cererea. E adevarat? Daca da, inseamna ca nu mai pot beneficia de niciun ajutor social? De fapt, intrebarea e, sunt eu un caz social? Ce pot face?
Nu stiu ce detalii sa va mai dau, dar raspund cu placere la orice nelamuriri aveti.
Nu stiu daca este traficata, suna cam dur... Cert e ca a fost indepartata de... "ispita". El vrea doar sa afle adevarul, care oricum va iesi la iveala mai devreme sau mai tarziu. Este cel putin suspect ca nu mai stie nimic de ea. Credeti ca daca el isi scoate la imprimanta toate aceste legi, are vreo sansa sa-i induplece pe parinti sa ii spuna adevarul? Nu sa-i ameninte, insa sa le demonstreze ca el e in legalitate.