avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 192 soluții astăzi
Forum Activitate MLA

Activitate MLA

Răspuns la discuția Neplata CM-ului de angajator
Carerea pentru adeverinta am facut-o acum 2 saptamani si inca nu mi-au dat adeverinta, are si numar de inregistrare.
Si daca angajatorul refuza sa-mi plateasca CM-ul, ce pot sa fac? Angajatorul are "pile" la ITM, iar acestia nu-i fac nimic angajatorului.
Buna ziua,
Va sunt recunoscatoare daca ma puteti ajuta cu un sfat in problema mea: eu sunt o viitoare mamica si datorita problemelor de sanatate sunt in concediu medical.
Azi am aflat ca angajatorul refuza sa-mi plateasca salariul (nu l-am mai primit din luna iulie) spunandu-mi ca banii ii iau de la CAS. Nu mai spun ca angajatorul ma amana cu saptamanile pebtru eliberarea adeverintei pentru CM in ultimele 12 luni, care trebuie sa o duc la medic. Medicul fara adeverinta nu imi elibereaza CM.
In acest caz ce pot sa fac? adeverinta nu mi-o poate elibera si cei de la CAS?
Cei de la CAS au spus ca angajatorul este obligat prin lege sa-mi plateasca CM-ul si sa-mi elibereze adeverinta. Este adevarat?
Mai mult din cate stiu si prenatalu-postnatalu tot de la angajator trebuie sa-mi iau banii, iar daca acesta refuza eu ce voi face?
Va multumesc
Buna ziua,
Acum 2 luni am taiat o chitanta de 5970 lei la un birou de avocatura fara sa-mi dau seama ca am depasit suma de 5000 lei. De 2 zile mi-a spus contabila de acesta graseala (mai repede nu mi-a spus ca nu a ferificat actele).
In aceasta situatie ce trebuie sa fac? din cate mi-a spus contabila ca nu se mai poate corecta
Răspuns la discuția Locul de munca