avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 693 soluții astăzi
Forum Activitate cornelplesu

Activitate cornelplesu

Răspuns la discuția Probleme reziliere abonament
Problema e ca, solicitarile de reziliere sau de alta natura, nu se fac la nici o reprezentanta, ci doar sunand la un numar al relatiilor cu clientii, gen 4**, sau 2**. Ceea ce am si facut. Apoi au urmat apelurile dumnealor pt noua oferta. Acum, daca e sa fac solicitarea de reziliere in scris, sunt fortat!, obligat! sa achit facturile de la prima solicitare telefonica, din iunie, deci facturi pe iulie, august, septembrie... si urmeaza si altele pana la un raspuns al OPC-lui.
Multumesc.
Astept raspuns. Multumesc.
Buna ziua. Am o mare problema cu rezilerea unui abonament la furnizorul de telefonie mobila.
In luna iunie 2011 am solicitat operatorului de telefonie mobila [editat] rezilerea contractului pentru nr. de telefon [editat] atat la una din sucursalele din Galati, cat si la numarul direct 411, in cel de-al doilea caz reprezentantul [editat] instiintandu-ma ca solicitarea a fost inregistrata de prima data. Ultima factura a fost achitata in luna iunie.
La sfarsitul lunii septembrie am fost instiintat telefonic ca am de achitat suma de 130 de lei reprezentand facturile pe lunile iulie si august. Sunand la relatii cu publicul mi s-a comunicat ca nu mi s-a reziliat contractul deoarece, in cursul lunii iulie am fost sunat de doua ori de un reprezentant al [editat] care mi-a facut o noua oferta pentru a ramane in reteaua dumnealor si, de fiecare data, la intrebarea ?daca ma mai gandesc la propunerea facuta ?, am raspuns ca o sa ma consult in familie, aceast raspuns, in opinia dumnealor, fiind si ultima hotarare a mea (ca ? ma mai gandesc ? si nu ca solicit in continuare rezilierea), fapt pentru care ? am asteptat sa ne reapelati pentru a ne comunica hotararea dumneavoastra ? !!!
Consider o politica neloiala, fata de un abonat, modul in care am fost? ademenit, pot spune chiar inselat, prin faptul ca in decurs de 30 de zile de la solicitarea mea de reziliere, pentru a nu ma pierde de client, am fost sunat de doua ori propunandu-mi-se o alta oferta de tarif, iar apoi, inca doua luni (timp in care am fost facturat fara a avea nici macar o convorbire pe numarul solicitat a fi reziliat) sa se astepte raspunsul meu in ceea ce priveste hotararea pe care am luat-o , considerand raspunsul meu, indus la intrebarea ? va mai ganditi ? ?, ca fiind ultimul.
Nu consider ca daca nu am sunat, hotararea mea a fost de a ramane pe tariful vechi de abonament, mai ales ca noua oferta facuta a fost cu mult mai buna. Daca as fi dorit sa raman in continuare abonatul dumnealor, as fi ales, cu siguranta noul plan tarifar ofertat, in nici un caz nu as fi continuat inca doua luni cu acelasi abonament pentru care am solicitat reziliere.
Asa cum m-au apelat imediat dupa solicitarea de reziliere pentru a-mi propune noua oferta, era normal, ca tot dumnealor, sa ma sune si sa ma intrebe ce hotarare am luat.
Si chiar daca as fi spus ca ma gandesc la noua oferta primita, consider ca, daca nu am folosit serviciul ( nu am facut nici o convorbire pe numarul respectiv, nici apeluri formate, nici primite timp de 3 luni de zile, si in plus nici in luna iunie - platita cu factura), e de la sine inteles ca nu am dat curs ofertei noi si nu am ramas adept nici tarifului vechi, DECI, solicitarea de reziliere am considerat-o ca activa.
Fata de cele mai sus mentionate, cu respect, va solicit raspunsul dumneavoastra cat mai urgent pentru ca, in cazul nefavorabil mie, sa nu mai fiu facturat inca o luna in plus.

Cu multumiri,
Plesu Cornel