avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 604 soluții astăzi
Forum Activitate julien_slbz

Activitate julien_slbz

Tehnic vorbind, apometrele din apartamente sunt de fapt "repartitoare de costuri", ce pot fi luate în calcul de către Asoc de proprietari pe baza unei hotărâri în acest sens a locatarilor...Operatorul de apă facturează pe baza consumului înregistrat de contorul care separă instalația publică de cea a blocului...Ideal ar fi realizarea unui branșament separat pentru apartament...firmele de profil știu despre ce este vorba...
Discuție Transfer
Un funcționar public de execuție ce ocupă temporar o funcție publică vacantă poate fi transferat la o altă instituție publică (tot pe o funcție vacantă) ?
Răspuns la discuția Poprire cont bancar
Poprirea s-a făcut în baza unor acte administrative (Titlul executoriu și Somația de plată) reglementate de OG nr. 92/2003-codul de procedură fiscale...Împotriva acestora puteți formula contestație în termen de 15 zile de la comunicare...
Răspuns la discuția Concesiune
OUG nr. 54/2006, Legea nr. 213/1998, art.858-875 Cod civil....
Puteți apela fie la ”procedura ordonanței de plată” - art. 1013-1024, fie la procedura cu privire la ”cererile de valoare redusă” (sub 10.000 lei) - art. 1025-1032...În primul caz reclamantul are obligația comunicării debitorului a unei somații...În al doilea, se completează un ”formular de cerere” aprobat prin Ordinul nr. 359/2013...
potrivit art. 5 din OUG nr. 43/1997, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrarilor, conform competentelor ce ii revin, cu avizul politiei rutiere, este obligat sa instaleze indicatoare ori alte dispozitive speciale, sa aplice marcaje pe drumurile publice, conform standardelor in vigoare...in aceste conditii, apreciez ca politia rutiera ce are competenta în zona respectiva va poate da un raspuns concret...chiar daca, tot ea, v-a si amendat...
Vi se pare corect ca, în contextul actual din România, unor funcționari publici (care nu au nicio vină) să le fie MAJORATE salariile ? Un debutant cu aproape 4000 lei brut ?...Doamne, în ce țară trăim...Dar și ce motivare stupidă are OUG nr. 5/2013...citez : din anul 2011 pana in prezent a parasit sistemul un numar de 16 inspectori de integritate, in principal datorita nivelului scazut al salarizarii raportat la responsabilitatile si volumul de activitate specifice functiei, la acest moment ANI functionand cu un numar de doar 26 de inspectori de integritate cu functii de executie al caror salariu mediu net este de 2.567 lei,
in conditiile in care numarul redus de inspectori si lipsa de motivare salariala pot constitui elemente de natura a afecta eficienta acestei institutii care are de procesat un numar de 2.700.000 de declaratii de avere,
avand in vedere faptul ca, in cazul neadoptarii imediate a prezentei ordonante de urgenta, exista elemente potentiale de afectare a eficientei ANI, cu ridicarea, in egala masura, de noi teme de discutie in cadrul Mecanismului de cooperare si verificare
Răspuns la discuția diurna deplasare
HG nr. 1860/2006
Răspuns la discuția ajutor alimentar U E
vă puteți adresa la APIA, primăria locală sau la consiliul județean în a cărui rază teritorială domiciliați...temeiul legal HG nr. 600/2009...succes
Răspuns la discuția CONTRACT DE MANAGEMENT LA SPITALE
legea sănătății nu are o prevedere expresă în sensul încheierii unui contract de management în perioada interimatului...ci doar emiterea unui act administrativ de autoritate (dispoziție a primarului, președintelui CJ...) de numire a unui manager interimar; în perioada de 6 luni CA-ul spitalului este obligat să organizeze concurs/licitație publică pentru ocuparea postului de manager...mai mult, trebuie să aveți în vedere că atribuțiile managerului interimar sunt stabilite prin ordin al ministrului (art. 178 alin.3 indice 1 din legea 95/2006)...concluzionând, nu este obligatorie exercitarea atribuțiilor de manager interimar pe baza unui contract ...:)