avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Activitate MihaelaTop

Activitate MihaelaTop

Va multumesc.
Concediu de maternitate

Sunt profesor suplinitor cu contract de munca pana la 31 august.Doresc sa intru in concediu prenatal in luna iulie,voi naste pe 25 august,dar scoala refuza sa-mi primeasca concediul prenatal, motivand ca la 31 august imi expira contractul.Ce sa fac ,cum sa procedez ,cui ma adresez ?La scoala nu pot convinge directorul sa imi primeasca concediul.Dupa prenatal pot beneficia si de postnatal si apoi ccc daca nu mai am contract de munca?Mai trebuie sa ma inregistrez la Agentia de somaj? Multumesc.
Răspuns la discuția Magazin second hand
Va multumesc pt raspuns.
Din 1000 kg haine eu voi expune doar 250 kg restul ,in celelate 3 saptamani.Eu in fiecare saptamana fac reduceri, am inteles ca in baza unui proces-verbal sau mai trebuie scris undeva?Reducerile sunt de 50%,2 lei.respectiv 1 leu.Restul marfii pana la 1000 kg ,care o expun in urmatoarele saptamani o voi depozita in alta locatie.Daca vine vreun control ma poate sanctiona cumva pe motiv ca nu am marfa acolo?Va multumesc.
Buna ziua!
La un magazin SH daca cumpar marfa pentru o luna -1000 kg ca sa am pentru fiecare saptamana 250 kg cum fac nir-ul,se poate sa-l fac cumva saptamanal ca ma gandesc ca factura trebuie inregistrata imediat,dar eu am nevoie sa impart aceasta marfa pe 4 saptamani,iar in fiecare saptamana am reduceri de pret.Cum procedez ? Daca vreau sa transfer marfa la un alt punct de lucru de-al meu cum fac?Marfa va fi redusa pana la pretul de 2 lei iar apoi ce ramane eu voi transfera a la celalalt punct de lucru marfa si voi pune pretul de 10 lei bucata, spre exemplu .Cum fac? Va multumesc.

Buna ziua,
Va rog tare mult daca imi puteti spune care sunt conditiile infiintarii unei case de copii de tip familial.