avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1324 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate JonDanny

Activitate JonDanny

Discuție Dauna auto
Buna ziua,
Anul trecut autovehiculul meu a fost grav avariat. Eram oprit la trecerea de pieton si o duba m-a lovit din spate indoind caroseria.
Am cerut o expertiza in domeniu si s-a constatat ca autovehicului trebuie urcat pe banc de centrare pentru ai indrepta spatele. Asiguratorul nu vrea sa-o declare dauna totala si nici dauna economica, dar nici nu vrea sa aprobe manopera cu care lucreaza service-ul autorizat. Mentionez ca producatorul nu are o procedura de reparare pentru indoirea caroseriei. Cei de la service au facut o adresa ca ei nu-si asuma responsabilitatea pentru lucrarea de centrare (in caz ca se intampla un accident).
Intrebarea mea este ce se poate face in continuare?. Exista o baza legala cum se procedeaza in cazul acestor daune, ? Autovehiculul este nou (avea 5 luni cand s-a produs accidentul)

Va multumesc.
Răspuns la discuția Igiena Personala
S-a adus vorba si despre izolare dar din pacate nu prea se poate face deoarece:
- echipa din care face parte trebuie sa stea unita
- avand in vedere ca e o companie multinationala intervine si partea cu discriminarea.
:(
Răspuns la discuția Igiena Personala
Primele 2 puncte ies din ecuatie. Pentru punctul 3 doar atat vreau sa precizez ca deja s-a vorbit cu persoana respectiva. (de mai multe ori), dar nu face nimic in privinta igienei.
Buna ziua,
La locul de munca in biroul in care lucrez avem un coleg care are probleme de igiena personala si emana mirosuri neplacute.
Ne-am adresat conducerii si la resurse umane si ni s-a spus ca noi colegii trebuie sa rezolvam aceste probleme pentru ca nu exista o cale legala.
Exista vreun procedeu pentru asemenea cazuri sau toti cei 20 de oameni din birou trebuie sa sufere.

Va multumesc.
Buna ziua.

Am nevoie de un sfat din partea dvs. Am o firma care comercializeaza diferite produse in domeniul IT, comenzile catre furnizori se fac on-line. Recent un client de al meu a revenit cu o problema de garantie. Fara doar si poate am trimis produsul respectiv inapoi la furnizorul meu. Dupa cateva zile ma trezesc cu o factura storno pe care apare suma de achizitionare a produsului (produsul a fost achizitionat in 2011 la valoarea de 136 RON),dar suma respectiva nu mi-a fost trimisa. Am sunat la furnizorul respectiv si i-am intrebat despre granatie (produsul are granatie pana in 2014). Am primit urmatorul raspuns "Producatorul nu mai produce componenta respectiva asa ca v-am inapoiat banii. Nici noua nu ne schimba producatorul produsul. Asta e politica lor, returneaza sumele de achizitie". I-am intrebat ca in cazul acesta ce se va intampla deoarece valoarea unui produs cu caracteristici similare s-a majorat cu aproape 100% de la cumpararea produsului. Raspunsul pe care l-am primit a fost "Vorbeste cu clientul sa plateasca diferenta de pret". In cazurile astea fimele care sunt reseller-i, ce fac, care este procedura legala prin care sa-i pui la zid?
Va multumesc