avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 762 soluții astăzi
Forum Activitate alina.chivu

Activitate alina.chivu

Răspuns la discuția Punct de lucru in garaj
Va multumesc mult. Asa am sa fac, probabil ca este singura varianta pe care o am.
Răspuns la discuția Punct de lucru in garaj
Din pacate am incercat. Mi-a justificat ca ar fi pentru femeia de serviciu. Dar acest serviciu il platim deja in intretinerea locuintei de care apartine si garajul. Ma indoiesc ca este legal sa introduca separat si in intretinerea garajului.
Răspuns la discuția Punct de lucru in garaj
Va multumesc pt. raspuns, recunosc ca ma asteptam la altceva. Garajul este proprietate, activitatatea nu este destul de dezvoltata incat sa ne permitem plata unei chirii in alta parte.
Este legal sa ne impuna plata salubrizarii atata timp cat avem deja un contract pt salubrizare?
Buna ziua. Sunt locatar intr-un bloc cu garaje la parter. In apartament avem sediul social fara activitate, iar in garaj punctul de lucru. De cand am deschis punctul de lucru in 2002, avem probleme cu asociatia si cu locatarii. Initial am avut ca activitate comert cu produse alimentare, dar din cauza reclamatiilor repetate ale locatarilor (galagie, aglomerarea stradutei cu masini de marfa, zgomotul facut de navete etc.) am schimbat in comert cu nealimentare. Acum este mult mai linistit. Totusi, se pare ca ii deranjam si prin faptul ca existam. Mai nou s-a luat o hotarare in Adunarea Generala de a contribui la plata salubrizarii, desi avem contract de salubrizare cu Urban. Am intrebat de ce si mi s-a raspuns ca din cauza ca femeia de serviciu matura in fata garajului nostru. (Ceea ce nu e prea adevarat, deorece ani de zile am fost ocoliti si ne-am facut singuri curat, am dat zapada etc.) Chiar si asa, platim salubrizarea in cota de intretinere a apartamentului in care locuim, de ce ni se introduc separat alte costuri pentru garaj? Mai mult, pe o hartie A4 afisata la avizier cu extrasul din hotararea adunarii se specifica "Interzicerea prin orice forma a repararii masinilor in fata garajului nr.... care nu a primit acordul proprietarilor pentru acest gen de activitate". Dar acest lucru nu s-a intamplat niciodata!!!!! Motiv pentru care consider acest lucru ca o denigrare publica si nu cred ca sunt indreptatiti sa faca asa ceva. Oricum de-a lungul timpului am primit amenintari cum ca ne vor inchide, iar chiar sefa inspectiei comerciale de la primaria de sector a venit acum 2 ani in vizita sa ne cunoasca si sa inteleaga de ce avem un dosar cu reclamatii atat de gros la primarie, norocul nostru fiind ca a inteles imediat de ce. Nu am facut scandal niciodata si am crezut ca prin omenie ne vor lasa in pace, dar se pare ca nu. Am inceput sa ne simtim hartuiti. Va rog mult sa-mi spuneti ce putem face si cum putem contracara, situatia aceasta devenind prea stresanta.
Va multumesc din suflet
Da, este vorba de o persoana juridica. Exista si alte acte sau hotarari care fac referire la obligativitatea incheierii unui contract de colectare ambalaje reciclabile? Multumesc.
In sect 6 au venit reprezentanti ai primariei care pretind obligativitatea incheierii unui contract de colectare deseuri reciclabile incheiat cu o firma de salubrizare. Noi avem contractul de colectare deseuri incheiat cu Urban dar pt cel de deseuri reciclabile exista clauze si taxe separate. Cautand disperata legislatie pe net, am gasit HG21/2005 care prevede la art. 20 ca
(2)Operatorii economici deţinători de deşeuri de ambalaje au următoarele obligaţii:
a)să asigure valorificarea şi, respectiv, reciclarea deşeurilor de ambalaje prin mijloace proprii sau prin predare către operatorii economici autorizaţi;
b)să raporteze, la solicitarea autorităţii locale pentru protecţia mediului, cantităţile de deşeuri de ambalaje gestionate în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Eu inteleg de aici ca nu suntem obligati sa incheiem acest contract daca ne ocupam de reciclabile singuri.
Este aceasta hotarare in vigoare sau exista alt act prin care se stipuleaza obligativitatea incheierii acestui contract?
De asemenea, am inteles de la Urban ca la incheierea contractului ne obligam sa furnizam minim 200kg de doua ori pe luna, altfel se achita taxe suplimentare.
Este ok sa ne gestionam singuri aceste ambalaje reciclabile (prin transportul la un centru de colectare) in cazul in care cantitatea colectata (ambalajul marfurilor desfacute-cartoane) este mult sub cele 400kg lunare?
Da, poti incerca la Carpatica. (Am lucrat si acolo). Este o banca mica, dar in crestere si nu au comisioane mari, ba chiar mici in comparatie cu alte banci. Imi pare rau pt Alex, dar nu fac reclama Bancpost-ului (nu de alta, dar nu am nimic de castigat), in schimb am o parere f proasta despre BRD... La Bancpost nu poti face op-uri la alta unitate, in schimb la Carpatica da! Are toate unitatile legate si poti face operatiuni fara grija de la orice unitate, ba mai mult, op-urile plecate pana la pranz pleaca zi pe zi, ceea ce nu se intampla la alte banci decat daca optezi pt regim de urgenta(comision mult mai mare). Si cum e sa te duci la banca cu op-urile de trezorerie tocmai pe 25 ale lunii?? Eu zic sa incerci. Daca e vorba de o afacere mica, e super, dar daca este o companie mai mare iti recomand Bancpost. Si din nou, nu fac reclama, dar pur si simplu stiu cum e sa nu cunosti toate detaliile procedurale bancare, iar pe internet toti isi creioneaza oferta tare frumos... Asa ca, tu decizi. In orice caz, daca ai nevoie de amanunte, iti stau la dispozitie. Deh, imi place sa lucrez cu clientii... :D
Da, exista serviciul Internet Banking. Este foarte comod, dand acces la operatiuni, sold, extras, dar comisioanele difera de la o banca la alta. Eu lucrez la Bancpost si avem o oferta f buna. Unde aveti sediul? Ce activitate desfasurati? Poate stabilim o intalnire sa ne cunoastem mai bine si sa va pot prezenta o introducere in serviciile bancare, sau, in functie de zona unde va aflati, va indrum spre o agentie care sa va fie aproape.
Răspuns la discuția INCHID DIN IANUARIE 2007????
Pai si atunci de ce nu s-a emis autorizatia aceea? In baza carei legi? :((
Am o societate cu punct de lucru intr-un garaj la parter de bloc. Are 17 mp. Obiectul de activitate este comertul cu amanuntul de prod alim, lactate, bauturi, tigari, detergenti, etc. Ce fac? Il inchid din ianuarie? Am foarte multa marfa!! Nu reusesc sa aflu ce va fi! Daca trebuie sa-l inchid, pot sa schimb activitatea in prestari servicii si sa fac un birou pt intermedieri? E adevarat ca trebuie sa am intrare prin spate pt marfa si grup sanitar cu dus? SALVATI-MA!!!