avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi
Forum Activitate kisanca

Activitate kisanca

Răspuns la discuția Zile libere platite
Multumesc mult ptr. raspuns.
Buna ziua, as vrea sa va intreb in perioada aceasta in leg cu zilele libere platite conf og 147/2020 am inteles de la biroul resurse umane unde lucrez ca cererea de pusa pentru acest drept se poate face pe toata perioada in care sunt susp/cursurile scolare/pd de urgnte/pd.de alerta dar cel tarziu pana la sf.anului scolar2020-2021, adica sa inteleg ca au ca parinte nu pot sa-mi iau perioade limitate da la...-pana la.. efectiv daca fac cerere sa raman cu fetita noastra de 7 ani nu pot specifica pana la ce data, e putin aiurea formularul . Sa inteleg ca pot pleca in concediu pana cel tarziu iunie 15 2021, sau pana la vacanta? multumesc mult anticipat
buna seara,
as dori sa va intreb in cazul decesului fratelui, de cate zile libere platite am dreptul conf. legii ? multumesc mult ,
multumesc mult,
o zi buna,
Buna ziua, am dori sa vinde un apartament in oras si un teren la tara, presupun ca depinde de mai multi factori(zona,cartier,marime,etc.) cam cat ne-ar costa taxele notariale, am inteles ca acum plateste si vanzatorul si cumparatorul... pentru vanzarea lor si invers pentru cumpararea unei case cu teren aferent la tara....multumesc mult
Răspuns la discuția proiect modificare lege pensii
multumesc mult, o saptamana reusita tuturor!
Răspuns la discuția proiect modificare lege pensii
Buna ziua, mai sunt ceva noutati in legatura cu legea pensiilor? multumesc
Răspuns la discuția proiect modificare lege pensii
multumesc mult de raspuns, mai asteptam
O saptamana reusita!
buna ziua,
as dori sa ma interesez daca aveti mai multe informatii in legatura cu proiectul de lege pentru mamele care au nascut copii inainte de 1990 pot beneficia de pesionare mai repede....intrebarea e cam pe cand ar intra in vigoare legea daca am inteles ca a fost votata dar trb. aprobata de senat?, multumesc mult