avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 595 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Zile libere platite
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Zile libere platite

Buna ziua, as vrea sa va intreb in perioada aceasta in leg cu zilele libere platite conf og 147/2020 am inteles de la biroul resurse umane unde lucrez ca cererea de pusa pentru acest drept se poate face pe toata perioada in care sunt susp/cursurile scolare/pd de urgnte/pd.de alerta dar cel tarziu pana la sf.anului scolar2020-2021, adica sa inteleg ca au ca parinte nu pot sa-mi iau perioade limitate da la...-pana la.. efectiv daca fac cerere sa raman cu fetita noastra de 7 ani nu pot specifica pana la ce data, e putin aiurea formularul . Sa inteleg ca pot pleca in concediu pana cel tarziu iunie 15 2021, sau pana la vacanta? multumesc mult anticipat
Cel mai recent răspuns: kisanca , utilizator 14:12, 19 Noiembrie 2020
Cererea se poate face pe toată perioada în care se decide limitarea sau suspendarea activităților didactice care presupun prezența efectivă a copiilor în unitățile de învățământ și în unitățile de educație timpurie antepreșcolară.
Multumesc mult ptr. raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna!am o intrebare.daca fetita mea a împlinit 12 ani in iulie ... andreijoe andreijoe Buna!Am o intrebare.Daca fetita mea a împlinit 12 ani in iulie 2020 ma incadreaza pentru a beneficia de 75% in plus la salar conform OUG 147/2020 ,cu ... (vezi toată discuția)
Zile libere - oug 147/2020, incepand cu 9 noiembrie Oana.Musceleanu Oana.Musceleanu Incepand cu 9 Noiembrie, se mai pot acorda zile libere pentru parinti in baza OUG 147/2020? Intrebarea vine deoarece s-au inchis scolile prin Ordin 5972, iar ... (vezi toată discuția)