avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Activitate Mariana962

Activitate Mariana962

Buna ziua,
Pana acum am platit CASS pentru copil care a fost student in afara tarii.
Acum s-a angajat intr-o tara membra UE, trebuie sa depun la ANAF Formularul 605 pentru a nu mai plati CASS in tara si nu stiu la ce categorie de venituri sa-l incadrez? La inceputul anului am depus 604 si cred ca daca nu depun acum 605, ma trezesc cu impunere de CASS.
Intrebarea este: cum completez Formularul 605, ce categorie de venituri sa bifez?
Multumesc
Buna ziua,

Stie cineva de unde se poate obtine un duplicat al unui certificat de nastere din 1917(persoana respectiva s-a nascut in Bucuresti)?

multumesc
Sunt student in strainatate si vreau sa obtin Card european de sanatate din Romania.
Problema este ca am lucrat 3 luni in strainatate, deci am obtinut venit si mi-au fost si retinute toate obligatiile aferente.
Cum dau Declaratia pe proprie raspundere referitoare la venituri? Pe teritoriul tarii nu am obtinut venit. Acolo unde am obtinut, mi s-au retinut obligatiile (impozit, sanatate, somaj).
Trebuie sa platesc si in tara, la CASMB, contributii la FNUASS?

multumesc
Cum incasez facturile ? In ordine cronologica sau in functie de numarul de factura pe care mi-l specifica clientul pe documentul sau de plata?

Exista o reglementare care sa ma oblige sa incasez factura specificata de client si sa nu pot sa incasez din facturile mai vechi, de dinainte de 2013?

multumesc,
Mariana Giuglea


Răspuns la discuția plata contributiei la sanatate
Multumesc pentru raspuns
Sunt student si in 2011 am obtinut venituri din dobanzi bancare.
Trebuie sa platesc contributie de sanatate aferenta acestor venituri?

Multumesc
Răspuns la discuția Declaratia 205
multumesc pentru raspuns
Discuție Declaratia 205
Am un depozit intr-o banca. La Administratia financiara imi apar venituri din dobanzi cf. declaratiei 205 pe care nu am depus-o eu, dar probabil a depus-o banca.