avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 679 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters289384

Activitate ContSters289384

Salut! Ma numesc Antonoiu Nicolae sunt student in ultimul an la Management si am in plan ca in a2a parte a anului acesta sa-mi deschid o firma. Aceasta va avea codul caen 5119 daca m-am informat eu bine si mai pe inteles voi comercializa intr-un chios tuburui si accesorii pentru tigari. Datorita birocratiei din Ro ma cam sperie faptul ca va trebuie sa fac o groaza de hartii dar nici sa ma angajzez la altcineva nu vreau , asa ca vreau sa ma informez cat mai bine ptr a avea o idee bn stabilita cand ma voi lua de treaba.
1. Ce statut este cel mai indicat sa aiva firma astfel incat sa nu am probleme foarte mari cu hartiile , cu Anaf-ul etc.?
2. Estimez un venit brut de 2000 de lei lunar astfel ma incadrez ca microintreprindere deci dupa noile reglementari ma pot incadra la impozitarea de 3% pe venit si 16%pe dividente. Ce este mai indicat sa aleg 3% pe venit sau 16% pe profit
3.Inteleg ca este o problema scosul banilor din firma . Ma pot angaja si eu la firma ca prin salariu sa scot mai usor banii?
4. As dori sa am si un asociat (astfel achizitionez mai usor chioscul si anumite cheltuieli de publicitate) el cum va putea sa-si primeasca banii la sfarsit de luna? Prin salariu sau exista alta modalitate de a scoate banii din firma?
5. Avand in vedere ca sunt student pot beneficia de reduceri de taxe ,bonusuri de infiintare de firma sau ceva in genul acesta?
Răspuns la discuția Vanzarea de tigari , ilegalitate?
Intervin in discutie si intreb urmatoarele, daca se poate. Daca imi procur tutun de la un prieten (1 kg max 2) si vand tigari facute manual doar unor rude si vreo 2 prieteni apropiati este vreo pb? Adica ce as putea pati? Cam care ar fi amenda, in caz de asa ceva.