avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 598 soluții astăzi
Forum Activitate tony_anca

Activitate tony_anca

Va rog sa ma ajutati!Intalnesc prima data o situație;
*factura emisa de facebook fara CUI si fara TVA.
Am inteles ca se foloseste D300 cu suma de tva 4426=4427
Dar cum inregistrsz factura in sine?
Reprezinta o cheltuiala, deci ar fi:
628= 401
4426= 4427
Apoi
401= 5311/5121
Este corect?
Firma este cu tva trimestrial din 01.08.2019
Ramane sa fac D 300 si D 390
Este corect?
Buna seara, va rog sa ma sfatuiti cum sa fac un ONG non profit pentru un club sportiv karate copii.Ce inregistrari se fac?cum se remunereaza instructorul?Ce acte sunt necesare?veniturile sunt din cotizatia parintilor,iar cheltuielile cui echipamentul si chiria se suporta tot din acesti bani.Nu avem sponzori deocamdata.Multumesc anticipat.Anca
Buna seara, sunt la iceput de drum, cu un cabinet veterinar.Ma poate ajuta cineva cu o monografie contabila?Este un SRL.Trebuie sa fie platitor de tva?are scutiri?ce lege trebuie studiata?Am inteles de pe forum ca sunt unele cazuri cand sunt scutiri de tva.va rog mult!
Buna seara, Va rog sa ma ajutati cu o problema:
O societate comerciala,A transfera altei societati comerciale B marfuri en detail pentru vanzare.Societatea B este fara tva,iar societatea A este cu tva.Deoarece societatea B era fara activitate de peste 5 ani,patronul facand parte din familia societatii A,s-a hotarat deschiderea societatii ,mutandu-se si sediul comun cu A.Nu stiu cum sa fac inregistrarile in societatea A.Gestiunile sunt separate,fiecare societate are numele ei,patroni diferiti,duar acelas sediu/intr-un apartament.
M-am gandit la inregistrarea :
La societatea A ; 378/4428/607 = 371 cu valoarea m-fii transferate.(calculez prin regula de 3 simpla val ct 378 si 4428)
La societatea B : 371 = ?(marfa se transfera prin aviz de expeditie la aceeasi valoare,deci care cont il folosesc?)
Va rog sa ma ajutati.
Multumresc anticipat.
Care sunt pasii intocmirii unui contract de inchiriere pentru un spatiu(service)intre persoane fizice(4 mostenitori) si o persoana juridica?Unde se inregistreaza contractul?Care sunt documentele obligatorii necesare?
Mentionez ca spatiul este obtinut prin retrocedare Legea 10,prin Hotarare definitiva si irevocabila .
1.Este necesar infiintarea unei SC sau PFA avand ca obiectiv "administrare cladire"?
2.Se poate folosi o societate(SC) deja infiintata in alt oras,apartinand unuia dintre mostenitori,prin schimbarea obiectului de activitate ?Ramane administrator si se adauga ceilalti trei ca asociati.Societatea este fara activitate.
Mentionez ca aceasta cladire este in Bucuresti,iar mostenitorii sunt in locatii diferite.
3.Contractul se poate inregistra la Ad Fin din sect 1(de care apartine imobilul?)
4.Impozitul pe chirie (in conditiile in care nu se infiinteaza SC sau PFA)se poate trimite prin OP din banca unuia din mostenitori(din contul unde se va vira chiria),in contul specific trezoreriei sect 1?
Rog pe cineva de specialitate sa-mi raspunda, pentru ca de 3 zile obtin pareri si sfaturi diferite de la diferiti avocati si juristi din orasul meu.
Multumesc anticipat!