avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 579 soluții astăzi
Forum Activitate incepatorul12

Activitate incepatorul12

Răspuns la discuția Telefon cumparat...defect
Multumesc baieti.
I-am transmis sfaturile voastre.

O zi minunata.

topicul poate fii inchis.
Salutare,

Am si eu un prieten ce are o problema dar nu mai are acces la internet.
Mai jos gasiti sesizarea lui pe care a facut-o la opc.
Credeti ca are vreo sansa?
Va foarte multumesc.


Buna seara, Ma numesc xxx Ionut. Posesorul telefonului mobil despre care va voi detalia mai jos. In data de 07.08.2013 am cumparat de la .... telefonul Orange San Remo la tip-ul de abonament Cangur 9 iar dupa aproximativ 3 luni de zile am avut o problema cu telefonul si a trebuit sa fie schimbat display-ul. Dupa o saptamana am ridicat telefonul de la service si cand am ajuns acasa am constatat ca telefonul era tot defect. In urmatoarea zi am fost pentru a doua oara la service si dupa o saptamana am ridicat telefonul cu aceeasi problema. Apoi telefonul a mai fost dus in service de inca 4 ori cu diferite probleme. Dupa ce am fost pus pe drumuri de atatea ori am decis impreuna cu cei de la Orange ca nu mai avem ce sa-i facem la telefon si trebuie sa se faca o stornare sau inlocuire. Decizia mea a fost sa pastrez acelasi model, din pacate cei de la ..... au spus ca nu-l mai au, asa ca am decis impreuna sa facem o stornare si sa platesc diferenta pentru achizitionarea unui nou telefon. In data de 9.8.2014 am ales sa achizitionez un telefon nou Orange Rono. Toate bune si frumoase pana am ajuns acasa. Atunci cand am navigat pe el am observat cu stupoare ca si acest telefon(desi este mai performant si nou) este defect. In data de 11.08.2014 am fost din nou la ........ pentru a le prezenta produsul pe care mi l-au vandut cu defect pentru a rezolva problema intr-un mod amiabil si pe cale rapida. Dupa constatare, baiatul de la..... a observat defectul si a decis sa-mi inlocuiasca telefonul pe loc cu acelasi model. Din pacate cel expus + altul sigilat aveau aceeasi problema. Observand ca cei de la .... nu au un telefon nou care sa corespunda cerintelor pe care ei le prezinta la vanzare si pe care eu am platit iar singura solutie oferita de ei este sa-mi ofere un alt telefon mai slab sau un alt telefon + diferenta. Acest lucru nu l-am acceptat deoarece si pentru acest telefon pe care l-am achizitionat pe 9.8.2014 a trebuit sa dau aproximativ 200 ron in plus. Dorinta mea este sa mi se ofere un telefon nou care sa functioneze exact ca in cartea tehnica fara a mai oferii vreun ban in plus sau a mai schimba telefonul. Doresc sa mi se ofere un telefon la fel, nou si functional. Va multumesc
Finalizarea a fost in cel mai slab mod posibil pt mine.

Am acceptat cei 1600 ron de la Astra Asigurari. Am vb cu veciunul si am mai luat 600 ron de la el si diferenta o sa o acopar eu(in jur de 3000 ron).

Sunt sigur ca daca ii dadeam in judecata castigam insa atata timp cat esti afectat fizic si vizual nu poti sa mai astepti atat.

Vreau sa ajung acasa si sa fie totul ok si sa nu mai miroasa a igrasie.

Merci tuturor pt ajutor.
Sa ne auzim cu bine.
Multumesc frumos pentru raspuns.

Asa voi face.
Topicul poate sa fie inchis.

Zi faina
Buna ziua,

Am revenit cu aceeasi problema dar cu 2 intrebari.

1. Dupa 32 de zile de la sesizarea facuta la CSA am discutat cu ei telefonic si mi-au zis ca raspunul l-au trimis prin posta. Desi eu initial i-am rugat sa fie si pe email.


Desi au trecut 32 de zile si inca nu stiu raspunsul, i-am intrebat telefonic daca e de bine sau de rau, iar ei mi-au zis ca nu pot sa-mi zica si ca oricum ei nu au NICI O PUTERE. Si nu pot obliga asiguratorul sa-mi dea mai mult.

Acum intrebarea mea pentru voi, care stiti mai bine, asa este? E normal ca CSA-ul sa vina cu un raspuns dupa atatea zile in care sa-si dea doar o parere? E normal sa stau 2 luni si cu casa vraiste si sa nu pot face nimic? :(

Am sa astept scrisoarea si o sa va transmit ce mi-au zis.


2. Poate sunt sceptic si gresesc dar se poate sa-mi spuna cineva daca fraza din "oferta" celor de la astra asigurari este normala?
"Va rugam sa ne depuneti, factura emisa pe SUMA COMUNICATA, respectiv dovada platii".

Adica eu trebuie sa vb cu firma de zidarit si sa-mi dea o factura doar pe suma pe care astra asigurari mi-au oferit`o? Si cu diferenta ce fac? Le zic celor de la zidarit sa-mi dea 2 facturi. Este normal asa?


Si o intrebare bonus, daca mi se permite.
Cat m-ar costa un avocat ca sa dau in judecata astra asigurari si daca e cineva aici care m-ar putea ajuta?

Multumesc frumos,
Stefan
Baieti, in primul rand as dori sa va multumesc pentru timpul acordat problemei mele. Sunteti minunati.

Acum as dori sa revin cu unele lamuriri.



florea_ctin a scris:

Fiti \"multumit\" daca ati patit acest necaz si paguba s-a soldat doar cu niste pete pe pereti. In cazul meu similar cu al dumneavoastra s-a soldat cu rezugravirea completa a apartamentului, inlocuirea parchetului dar si deteriorarea mobilierului dat fiind ca din plafon, intreupatoare,doze de legatura electrica si prize curgea apa ca si cum ati deschide un robinet de apa la grosimea unui creion.
Succes in rezolvarea incidentului.



Din pacate... si la mine este aceeasi problema. Am filmare dupa 2 zile cand intrerupatorul din dormitor face scantei. Tot apartamentul(2 camere + hol + bucatarie + baie) a fost avariat.
Am chemat 2 firme si toti au spus ca trebuie dat TOT jos si refacut!


brazvan a scris:

Trebuie sa va despagubeasca dauna, ori danua nu este doar pe cei 2 mp de tava /perete ci pe toata incaprerea, ptr ca ea nu va mai fi la aceeasi culoare / forma,etc si atucni trebuie zugravita toata camera. ca cei de la asig nu vor sa plateasca ca asa sunt ei... e alta problema. Exact cum zicea si cineva anterior mie, daca e zgariata o bara de masina ce face, iti da cu vopsea si lac doar acolo local? nu! iti vopseste toata bara. La fel si aici , zugraveste toata camera. Tineti-va de capul lor, trebuie sa faca asa cum se cere (cum este logic si normal). Daca ei contesta devizul de lucrare atunci sa aduca ei pe cineva care sa constate paguba. Desi singer...mi se pare mult ptr un perete 6800 lei...



Asa am sa fac. Nu o sa accept "oferta" lor. Din 2 motive. 1 ca ma fura pe fata si 2 ca nu dispun e toata suma.

Legat de 6800 lei. Se refera la tot apartamentul nu doar la un perete.

Prima firma mi-a zis ca ma costa 7400 lei(cu tva)
A 2-a 6000 lei (cu tva). Doar ca holul, baia si bucataria(fiind cu lavabila) doar o sa o revopseasca.


A mai spus cineva legat de huma si cum nu se poate face nimic peste ea.
Am vb cu 2 zugravi (vecini) si nu se poate, sub nici o forma face asa ceva.
Huma de pe peretele meu s-a scurs, a crapat si s-a decojit.


Am zis mai sus ca "ma fura pe fata". Asa este!!! Ei au scris in devizul lor 15.5 m de glet in toata casa. Am masurat azi cu rigla doar sufrageria(cea mai afectata) si am deja 22m!

Acum astept devizul lor oficial si am sa va instiintez si pe voi si daca mai aveti buna vointa sa-mi spuneti care este urmatorul pas v-as ramane dator. Intre timp am facut deja reclamatie la CSA(opc-ul asigurarilor).

Merci baieti inca o data si weekend usor va doresc!
Merci de raspuns si de lamuriri @nucu$.

Cand tragi linie e cam trista situatia dar asta e.
Multumesc baieti pentru raspuns.

Legat de raspunsul lui @nucu$.


Nici nu doresc altceva. Doresc sa revina la starea initiala. Acum, cum poate sa revina un perete cu huma la starea initiala? Cum?
Ei zic ca pun glet peste huma.... Pai daca fac asa...o sa-mi cada peretele.

Asta e problema mea. Vreau sa fie ca inainte sau totul ca nou...la fel. Nu pot accepta sa am 80% perete verde cu huma si 20% cu glet si alb(de la lavabila)...

E normal ca ei sa-mi faca asa ceva?

Merci pt timpul acordat! Sunteti de un real ajutor.
Buna ziua,

Se poate un sfat, va rog? Sau trebuie discutat acest lucru in tribunal?

In data de 12.05.2014, apartamentul mamei(in care locuiesc eu si ea) a fost grav inundat de catre vecina de deasupra. Dupa acest eveniment regretabil, vecina a spus ca are asigurare la Astra Asigurari si ca totul o sa se rezolve prin asigurare. Imediat dupa aceasta zi, vecina a fost la Astra si a facut toti pasii necesari. Dupa aproximativ 5 zile o persoana de la Astra a venit la mine sa constate problema si sa-mi imaneze actele neceare care trebuiesc completate. Un act necesar era un deviz de la o firma de zugravit. Dupa 4 zile toate actele au fost facute si am fost sa depun dosarul. Dupa 1 saptamana am sunat la cei de la Astra si am vorbit cu un domn de acolo care se ocupa de cazul meu si mi-a zis ca ei or sa plateasca 2200 ron desi devizul este de 6119.8 ron fara tva(manopera + material).
La aflarea sumei i-am intrebat cum se poate o asa mare diferenta de bani iar ei au zis ca daca un perete de 12 m are o pata de 2m, ei doar pe aceea o refac cu glet. Atunci eu i-am intrebat cum pot ei sa puna glet peste huma + lavabila peste tot peretele fara sa dea jos huma iar ei au zis ca nu-i intereseaza. Ei doar asa fac si sa zic merci ca imi dau cu lavabila care e mai scumpa decat huma. Apoi am precizat ca familia mea doreste ca apartamentul sa fie exact la fel ca inainte. Cu huma in camere si aceleasi culori.

Acum as avea si eu o intrebare:
1. Ma ajuta intr-un fel ca am si eu asigurare(identica ca a vecinului, cea de 20 de euro)?


Daca se doreste pot sa pun si pozele cu apartamentul imediat dupa inundatie + devizul zugravilor + Nr politei + "Oferta" celor de la Astra(care acum o am doar verbala si in cateva zile o sa mi-o dea si scris).
Salut si merci de raspuns.

Da. Sunt de acord sa platesc daca nu-mi place culoarea televizorului. Dar eu am primit un produs defect. Acum, un inteleg de ce trebuie eu sa ma agit cand greseala este a lor si nu a mea. Eu vreau televizor si sunt multumit de culoarea lui doar ca nu-l vreau pe cel defect.

Nu se incadreaza nitel la acest lucru?
In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat (desi specificatiile produsului sunt clar prevazute in cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul magazinului online), ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).


Iar ce tine de telefon? Nu pot face nimic?

Merci