avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 709 soluții astăzi
Forum Activitate PLAIER

Activitate PLAIER

Discuție PENSIE URMAS
Buna ziua
fetita mea in varsta de 15 ani ar benificia de pensie de urmas de la tata decedat in2012 de neoplasm, daca acesta a lucrat si in strainatate( ITALIA),i n anii 1993-1998 cu carte de munca?
Discuție Completare nir
Buna ziua
Pentru contabilitate in partita simpla(pfa) este necesar sa se faca nota de receptie la bonurile fiscale pana la 100 ron ?
Buna seara.
sunt asistent medical generalist si lucrez angajata cu norma intraga la un cab medical.In plus mai am un contract de colaborare cu un medic si efectuiez garzi alaturi de acesta la un centru de permanenta ( in jur de 116 ore pe luna). Pentru orele efectuate la acest centru ,din punct de vedere fiscal , pentru a nu deveni dependenta se poate aplica ordinul 1454/19 dec.este suficient sa ma inregistrez la fisc si sa am un contract de colaborare sau trebuie sa imi fac cabine individual care sa presteze servicii cu medicul cu care efectuez garzile la centru?pot fi considerata de fisc persoana dependenta? plata acestor servicii se face separat ( se plateste la ora efectuata) de catre casa nationala ,dar pe cab medical cu care am colaborare.Specific ca am obtinut un cif in anul 2014 Multumesc
Răspuns la discuția CIF asistent medical
Multumesc
Buna seara.
- un cmi cu - cif - poate achizitiona aparatura medicala cu deducerea integrala sau partiala pana la limita venitului tinand cont de art24 alin 6 .
multumesc
sunt asistenta medicala si am obtinut un cif (nu cui) ,depunind un dosar la fisc,
specific ca prestez servicii medicale cu un cab medical indiv ( care are tot cif) avand cu acesta un contract de colaborare.- pentru orele prestate la un centru de permanenta
- nu am putut sa-mi fac un pfa -( nu este cod caen pt asist med)
-pentru venitul obtinut am dat chitante si factura ,bineinteles platind impozit si cass,
-am si un contract de munca cu acest cmi,cu norma intreaga