avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Activitate asociatiaproprietarilor5d

Activitate asociatiaproprietarilor5d

Va multumesc pentru puctul dvs. de vedere insa - salariatele nu-si spala rufele sau isi fac mancare la "servici" . Asa cred ca ar trebui sa ne puna la plata intretinerii si la birourile unde desfasuram activitatea, pana la urma.
Am urmatorul caz:
Intr-un apartament din bloc locuieste un batran imobilizat la pat. Copiii sai, plecati din tara, au angajat 3 persoane care lucreaza in schimburi pentru a-i putea asigura batranului toate cele trebuincioase. Vecinii sai au adresat Asociatiei de proprietari o cerere prin care se solicita ca la cotele de intretinere sa fie adaugata o persoana in plus. Dintre cele 10 apartamente de pe scara respectiva, au semnat cererea 8 apartamente, nu au fost de acord cu acest lucru chiar vicepresedintele asociatiei si bineinteles proprietarul apartamentului reclamat.
Va rugam sa ma ajutati cu un temei legal care ar putea sustine sau din contra actiunea proprietarilor.
Va multumesc anticipat
Contabilul si/sau cenzorul unei Asociatii de proprietari trebuie sa fie - contabili autorizati sau calificati in functii? Aceste functii, avand in vedere ca partida simpla in care este tinuta evidenta contabila, pot fii indeplinite si de persoane care nu au aceasta pregatire profesionala dar au studii medii sau superioare?
"conflictul" consta: nimeni nu vrea functia de casier, nimeni din asociatie nu are atestat de administrator (cursuri) iar firma pe care am gasit-o ne da acces on line la inregistrarile facute, termenii si conditiile sunt si clare si convenabile, dar membrii nu sunt de acord ca firma sa incaseze si sa dispuna plati din cont. Concluzionand: instalatorul se ocupa de toate problemele tehnice, cenzorul nu are timp si de incasari, administratorul este prea batran si nu mai poate (are 78 de ani), care sunt foarte ocupati sau prea in varsta. Singurul care si-ar asuma si functia de casier ar fi presedintele doar daca e legal. Toata lumea a votat si e de acord sa functionam asa cu conditia sa nu comitem o greseala care sa ne coste vreo amenda sau mai stiu eu ce . La AG am stabilit ca ne vom interesa si ca vom gasi o rezolvare. Cat despre acte stim sa le intocmim cu totii doar ca n-avem atestat niciunul. Domnul administrator a detinut functia aproape 20 de ani si a sosit momentul in care trebuie sa-i multumim!
vrem sa desfiintam functia de administrator contabil si casier - detinuta pana in prezent de 1 singura persoana, Contabilitatea o vom incredinta unei firme specializate insa proprietarii nu doresc ca firma respectiva sa aibe acces la banii, conturile asociatiei ceea ce inseamna ca ne trebuie un casier. Presedintele poate fi si casier in cadrul asociatiei atat timp cat contabilitatea este externalizata?
multumim