avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 261 soluții astăzi
Forum Activitate Alina_Ionela22

Activitate Alina_Ionela22

Buna ziua,

Din noiembrie 2013 am avut deschis un PFA de traducator autorizat de Ministerul Justitiei. Pe data de 15 ianuarie 2016 am mers si l-am radiat la Fisc, am depus 070 bifat inchidere activitate, 200 pe anul 2015 si 220 cu venit 0 pe 2016 urmand a mi se elibera decizia de impunere pe 2015 pentru venitul net realizat. Intrebarea mea este daca trebuie sa depun la registratura registrele, cel de incasari si plati si de inventar plus toate declaratii depuse pana in prezent si dovada platii tuturor transelor?? Acestea raman la ei sau le iau dupa ce le verifica??? Nu stiu exact ce trebuie facut pentru ca dna de ghiseu a zis ca raman la mine, altcineva tot de la finante ca trebuie predate pana pe data de 25. Va rog lamuriti-ma!! Cat despre autorizatia de traducator aceasta o pot pastra in caz de doresc candva sa imi redeschid activitatea, sau e musai sa o trimit inapoi la Minister pentru ca si aici am auzit diferite variante.

Astept cu interes un raspuns! Va multumesc!
Am un PFA traducator inca de anul trecut timp in care nu am fost angajata si am achitat integral atat impozitul pe venit cat si cel la sanatate insa din octombrie anul acesta m-am angajat cu carte de munca iar PFA -ul este inca activ. Am fost la finante sa achit ultima transa pe anul acesta si mi s-a spus ca atata timp cat sunt angajata va trebui sa achit doar impozitul pe venit fara contributia la sanatate sau pensie deoarece le plateste angajatorul. Asa este, mai este nevoie sa platesc eu sau imi plateste angajatorul si pensia si sanatatea?
Răspuns la discuția Fisa mijlocului fix
Va multumesc! Apreciez recomandare dvs, aveti totala dreptate.
Răspuns la discuția Fisa mijlocului fix
Va multumesc tare mult! Eram intr-o mare dilema!Toate cele bune!:D
Răspuns la discuția Fisa mijlocului fix
Multumesc tare mult! Toate aceste bunuri de care mentionam sunt luate pe PFA am factura si chitanta plus bon aferent luate toate pe CIF-ul personal. Asadar ar trebui sa fie ok. Le-am trecut in registrul incasari si plati, sunt sub 2500 lei. Sa inteleg ca doar daca e vorba de bunuri peste aceasta suma le trec in registrul inventar si completez acea fisa a mijlocului fix??
Sunt PFA, traducator de 1 an de zile si pe parcursul acestui an am achizitionat mai multe bunuri gen tableta, boxa portabila, etc. Tin sa mentionez ca tableta are o valoare de 1800 lei si nu stiu exact daca trebuie trecuta in registrul inventar si facut fisa mijlocului fix. Am vazut pe internet ca aceasta fisa se face doar in cazul obiectelor ce depasesc 2500 ron, este adevarat? Nu stiu exact pt ca nu am un contabil care sa se ocupe de contabilitate, ma ocup personal. Sediu unde imi desfasor activitatea e domiciliul din buletin asadar toate bunurile achizitionate sunt pe numele meu. Astept cu interes un raspuns. Multumesc anticipat!