avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 549 soluții astăzi
Forum Activitate claudiatenea

Activitate claudiatenea

multumesc frumos pt raspuns. Intr-un final, in urma insistentelor, au acceptat sa imi inlocuiasca caruciorul, acesta fiind livrat chiar a doua zi fiind in perfecta stare de functionare.
Buna ziua,
Vineri, 30 ianuarie, am facut comanda la o firma pentru un carucior care mi-a fost livrat luni, 2 februarie prin curierat. Pe certificatul de garantie se specifica ca trebuie sa se efectueze probe de functionare a produsului si ca trebuie sa mi se inmaneze manualul de instructiuni. Proba de functionre nu s-a facut, manualul de instructiuni nu l-am primit, dar nu asta e problema. Rotile a trebuit sa le montez eu, dar cand am vrut sa le montez pe cele din spate am constatat ca produsul are un defect din fabrica care ma impiedica sa montez rotile pentru a functiona optim, practic, roata din spate, dreapta nu poate fi montata. Am sunat la firma pt a cere inlocuirea produsului, le-am spus ca nu am nici manualul de instructiuni, mi-au trimis un mail im care imi explicau cum se monteaza,in ceea ce priveste inlocuirea caruciorului, mi-au spus ca vor trimite pe cineva sa-mi ia caruciorul, sa-l duca in service, sa-l repare si sa mi-l aduca in cateva zile. Bineinteles ca am refuzat categoric, cererea mea fiind sa mi se inlocuiasca produsul , nu sa mi-l repare, pentru ca nu mi se pare logic sa cumpar un produs nou care este stricat de la bun inceput. Cand au vazut ca insist, mi-au spus ca dupa ce ajunge in service si dupa ce se constata ca are intradevar un defect din fabrica, poate il vor inlocui, dar trebuie sa astept cateva zile.Eu le-am trimis si mail cu poze atasate pentru a vedea defectul. Am voie sa cer inlocuirea caruciorului cu un altul in perfecta stare de functionare? Daca tot le-am trimis si poze, chiar este necesar sa astept cateva zile pentru a se constata ceea ce este evident?Daca intr-un final ei refuza sa-mi inlocuiasca produsul si insista pe repararea lui, ce trebuie sa fac? Sincer, l-am cumparat pentru a ma folosi de el imediat ce a fost livrat si nu prea sunt dispusa sa mai astept cateva zile pt a face acest lucru, mi se pare mai simplu sa-mi aduca alt carucior iar acesta care este defect sa-l puna la vanzare dupa ce il repara. Imi puteti da un raspuns va rog privind problema mea?