avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 835 soluții astăzi
Forum Activitate AndreiKB

Activitate AndreiKB

Executare nu cred,pentru ca nu am atencedente si a fost omor din culpa,
Am fost in interes de serviciu....(Lucrez ca sofer)
Asta este sper sa nu imi spuspende permisul....ca daca il suspenda e bai mare....
Am noroc ca acuma lucrez la noi la firma la birouri....ca daca nu ,nu mai aveam loc de munca ,bani,casa =Strada,boschetar.....din cauza unuii incompetent care nu stie ca nu are voie sa opreasca fara motiv pe autostrada si nu are voie sa se dea jos fara vesta etc.
Va multumesc mult,o sa va tin la curent !
www.facebook.com/andreikb! Acolo va mai pot da un nr de telefon sau/si sa va tin la curent cu alte info.
GuideMe a scris:

Din pacate nu mi-e foarte clar ce s-a intamplat de fapt.
Ce-i clar este ca:
1. ati lovit o masina optita pe banda 1, in conditii de drum normale (noapte, dar fara ceata ... etc)
2. in urma coleziunii a decedat o persoana, nu pe loc ci dupa ce a fost transportat la spital

Si am o multime de intrebari ca sa va pot ajuta cu un raspuns care cat de cat sa va ajute.
- in conditii normale de drum, chiar daca masina nu este semnalizata cu avarii sau triunghi, faza scurta - daca este reglata corect - se reflecta in stopuri la o distanta de cel putin 50-70 de m, iar pe autostrada nu aveti curbe care sa acopere vizibilitatea. Deci, aveati viteza prea mare sau cum nu ati observat masina?
- din cate inteleg in fata acestei masini mai era una oprita. Ce a declarat soferul acestei masini la politie?
- ce a zis politia dupa accident: masina pe care ati lovit-o a avut probleme tehnice?
- ce fel de leziuni a suferit cel care a murit?
- a murit din cauza lezinilor suferite din accident sau astea au fost doar un factor agravant? (poate omul s-a simtit rau, de asta a oprit ...)





1.Viteza nu aveam,deoarce masina era limitata la 80 km/h,iar el nu era in totalitate pe banda de urgenta ,deoarece eu nu am calcat linia rezonatoare!