avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 737 soluții astăzi
Forum Activitate alexpromote

Activitate alexpromote

Răspuns la discuția Returnare produse pentru SRL
Va multumesc pentru sfat! Am reusit sa imi primesc banii inapoi dupa ce am amenintat ca ii voi da in judecata pentru nerespectarea contractului.
Buna ziua,

Am cumparat un produs ( lampa led manichiura ) de pe un site din Romania, in poza de pe site acest produs era de culoarea alba. Am citit la specificatiile acestui produs pentru a ma asigura ca nu se specifica o alta culoare fata de cea din poza.
In momentul plasarii comenzii online am specificat la observatii ca doresc sa fie culoarea alba, ca cea din poza.

Produsul mi-a fost livrat prin curierat si cum nu exista varianta sa verific inainte de a plati am acceptat coletul insa am descoperit dupa ce am deschis coletul ca acest produs era de alta culoare decat cea afisate in poza de pe site site si impliciti alta culoare decat cea pe care am comandat-o.

Am citit termenii si conditiile de pe site-ul lor si am constatat alte nereguli la aceasta comanda.

- Trebuia sa primesc garantia pentru produs si nu am primit-o:
Produsele comercializate prin intermediul site-ului *** beneficiaza de garantie (conform normelor legislative in vigoare) – aceasta fiind oferita pentru fiecare produs in parte.
Certificatul de Garantie va fi tiparit intotdeauna pe spatele facturii sau va fi expediat pe e-mail impreuna cu factura, dupa confirmarea comenzii.


- Returnarea se putea face in urmatoarele conditii conform termenii si conditiile lor dupa trimiterea in scris a neregulilor:
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare sau a produselor comandate gresit de catre cumparator) cad in sarcina magazinului ***.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului.


Am primit raspunsul urmator la email-ul prin care i-am informat in scris de aceste nereguli:
Garantia produsului este de pe baza facturii de 12 luni.
Produsul primit este cel comandat, noi nu luam comenzi pe culori.
Va multumim pentru interesul acordat.


Mentionez ca pentru garantie la termeni si conditii au scris altceva decat mi-au raspuns in mail, eu neprimind garantia nici pe factura nici pe email. La culoare au spus ca nu accepta comenzi pe culori, lucru care nici nu l-am cerut insa au trimis alta culoarea fata de ce aveau trecut pe site fara sa ma anunte fiindca altfel nu as mai fi cumparat.

Comanda a fost livrata astazi insa din ce inteleg din raspunsul lor prin email si in urma discutiei telefonice in care am reclamat aceleasi lucruri, ei NU vor sa imi returneze banii sau sa imi livreze ce am comandat.

As dori sa stiu ce se poate face in acest caz si doresc sa precizez ca am plasat aceasta comanda ca si SRL, factura primind-o pe firma.