avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 824 soluții astăzi
Forum Activitate Lor3na4u

Activitate Lor3na4u

Buna ziua! In urma cu o luna si jumatate am facut o comanda online la 2 produse, am primit factura pe mail si urma sa imi fie livrat coletul in valoare de 600 de lei conform facturii in format electronic. In ziua livrarii, curierul imi cere suma de 300 de lei, am specificat ca eu trebuie sa platesc 600 de lei, acesta a sunat la firma de curierat, de acolo i s-a spus ca nu poate emite chitanta pe o alta suma decat cea care a fost declarata ca si ramburs. Acesta mi-a incasat cei 300 de lei declarati de catre firma care mi-a trimis coletul, am ridicat coletul cu un semn de intrebare, gandindu-ma ca probabil au livrat doar unul dintre produsele comandate, desi la deschidere am constatat ca sunt ambele in colet. Acum, la o luna si jumatate primesc un mail, prin care acestia ma instiinteaza ca vor apela la firma de recuperare deoarece nu am achitat contravaloarea facturii si mi-au adaugat chiar si 20 de lei cheltuieli de somatie. Eu inteleg ca o eroare s-a produs la ei, ambaland ambele colete pe un singur AWB dar au declarat doar valoarea unui singur produs. Daca 1 leu declarau, curierul mi-a spus ca atat imi putea incasa, 1 leu, nu 600 de lei. Ce pot sa fac in acest caz si daca imi creeaza aceasta situatie vreo obligatie? Ceea ce m-a suparat f tare este faptul ca desi am achitat mai putin pt acel colet din vina lor, nu ca m-as fi sustras eu de la plata, mi se pare culmea tupeului sa ma ameninte cu firma de recuperari. Imi cer scuze daca nu am incadrat intrebarea in categoria corespunzatoare. Va multumesc anticipat si va doresc o zi cat mai frumoasa!!!