avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 514 soluții astăzi
Forum Activitate lymphor

Activitate lymphor

Buna ziua,
am primit o oferta de munca intr-un call-center pentru vorbitori de limba italiana.
Este vorba de un site pe care se fac rezervari hoteliere online.
Oferta primita pe mail suna cam asa:

RESPONSABILITATI:
Pozitia implica preluarea / efectuarea de apeluri, scrierea de email-uri si transmiterea informatiilor catre clienti in conformitate cu datele din sistem.
Oferirea de asistenta clientilor folosind diferite aplicatii software.
Tinerea evidentei operatiunilor cu clientii, inregistrarea detaliilor de cereri si comentarii, precum si actiunile intreprinse.
Gestionarea apelurilor/cererilor clientilor nostri intr-un mod eficient si placut, cu inalt profesionalism si cat mai bine posibil.

DESPRE NOI:
[...] Reprezentanta din Romania se ocupa de Centrul de Servicii Clienti [...].
In acest moment ne concentram pe asigurarea unui serviciu de calitate superioara pentru clientii nostri care au depus plangeri la noi. In acest scop ne propunem sa oferim serviciile in limba materna a clientilor respectivi si de aceea dorim sa ne extindem echipa cu oameni a caror limba materna este italiana.


Ce am inteles eu: ma vor suna clienti care au plangeri si va trebui sa ma ocup de plangerile lor (sa verific daca sint justificate, sa compensez clientul pentru neserviciul avut, etc.).
Ma duc la interviu si intreb ce va trebui mai precis sa fac.
Ca si raspuns mi se citeaza din nou textul de mai sus (cel cu responsabilitatiile).
Dupa interviu ma suna si imi spun ca imi ofera un loc de munca la ei.
Primesc oferta mail, unde mi se spune ca postul este Agent Servicii Client (cod COR 333907).

Toate bune si frumoase.
Imi dau demisia de la fostul loc de munca si merg la training la call-center.
Numai ca la sfarsitul training-ului mi se spune ca ma voi ocupa de vanzari.
Adica ma vor suna clienti pentru a face o rezervare, si eu va trebui sa le propun diferite hoteluri de pe site si sa pun presiune pe ei ca sa faca rezervarea prin noi. Din cate am inteles la un moment dat va trebui chiar sa sun potentiali clienti pentru a le propune o rezervare.

Problema e ca nici la interviu, nici pe anuntul lor nu s-a pomenit niciodata cuvantul "vanzare". Ca atlfel nici n-as fi aplicat. Nu-mi place vanzarea. Una e sa calmezi un client nemultumit, cu totul alta e sa pui presiune pe el, chiar folosind minciuna, ca sa cumpere serviciul oferit de tine.
Din cate stiu pentru vanzare prin telefon exista alta pozitie, ceea de Operator Vanzari prin Telefon (cod COR 333912). Gresesc?
Este legal ceea ce se intampla?
Poate cineva sa ma ajute cu fisa postului Agent Servicii Client (cod COR 333907)?

Plus ca as mai avea o intrebare: faptul ca se vorbeste intr-o limba straina nu ar trebui sa treaca acest job la alta categorie de cod COR?

Multumesc anticipat si daca se poate m-ar ajuta foarte mult un raspuns pana cel tarziu duminica (maine) deoarece luni voi avea o discutie cu ei.

Toate cele bune,
Alex
Răspuns la discuția Carte de munca?
Multumesc pentru raspuns :)
O sa caut email-ul de la ITM si o sa le scriu.
Multumesc din nou :)
Discuție Carte de munca?
Buna ziua tuturor,
luna asta mi-am dat demisia de la primul meu loc de munca, unde m-am angajat in octombrie 2005.
Cand am vorbit cu contabila vizavi de cartea de munca mi-a spus ca nu voi primi asa ceva deoarece s-a tot schimbat legea cu cartea de munca si oricum de anul viitor nu se vor mai folosi.
Astfel mi-a spus ca voi primi o Adeverinta de vechime avizata de Inspectoratul teritorial al muncii care va tine loc de carte de munca.
Mie unul mi se pare ciudat, poate cineva va rog sa ma ajute sa-mi spuna daca e normal sa nu primesc carte de munca?
Multumesc tuturor celor care imi vor raspunde.
Alessandro