Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Bună ziua,am achiziționat de un an o mașină nouă marca KIA Sportage hybrid diesel electric,in leasing financiar. După ce am rulat 4600 km, motorul acesteia a clacat datorita unui întinzător de la distribuție. Am fost cu mașina în service au ținut o 24 zile de au refăcut motorul apoi mi-au spus că nu voi mai avea probleme cu acea piesă. La 13600 km când mașina nu împlinise un an de utilizare,am plecat cu familia in concediu evident tot cu mașina. Nu am reușit să ieșim din București că a cedat din nou acea piesă care cedase inițial de data asta fără să distrugă motorul. Eu cred că după ce va ieși din garanție,voi avea mereu probleme pentru că nu sunt singurul care se plânge de această problema la acest model de mașină. Ce șansă as avea dpdv juridic pentru a cere producătorului înlocuirea mașinii cu una nouă având același profil sau restituirea sumelor achitate (30.000 € în total).
câtă vreme a fost imobilizata mașina in service in total? o aveți de un an si jumătate = 18 luni = cca 540 zile
comunicare scrisa? se recunoaste net defectul de fabricatie?