avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 214 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters409644

Activitate ContSters409644

Bună seara! În octombrie împlinesc 65 de ani.
Sunt asistenta într-un spital de stat.
În ce condiții mai pot profesa în același spital după aceasta data ?
Multumesc
Răspuns la discuția schimburi de tura
Va multumesc !
Răspuns la discuția schimburi de tura
Nu , nu erau aprobate de sefi !
Buna ziua.
Sunt bugetar, lucrez intr-un spital de stat.
Schimburile de tura intre colegi ,pana acum,se faceau la mica intelegere.
De la 1 08 2017 sefa doreste ca schimbul de tura sa fie facut prin completarea unei cereri si inmanat personal si cu motivatie.
Este legal sa refuze un schimb de tura pentru ca ea nu considera un motiv bine intemeiat?
Discuție Ture de noapte
Buna ziua !
Lucrez ca bugetar , in ture de 12 h.Sotia mea are cancer.
Pot solicita legal conducerii sa lucrez numai in ture de noapte din cauza bolii sotiei ?
Multumesc anticipat !
Discuție Amenintare
Buna ziua.
Lucrez la farmacia unui spital de stat,in general suntem bine aprovizionati, insa sunt perioade in care nu avem anumite medicamente.
Pentru a putea aduce un medicament care lipseste momentan, pentru un pacient,medicii de pe sectie, in urma antibiogramei pt cei care au nevoie de antibiotic de exemplu, fac un referat cu numele pacientului si necesarul pt bolnavul respectiv.
Acest referat este trimis la Manager, pentru a fi aprobat si ulterior la Achizitii.
In momentul in care vine medicatia cei de pe sectia respectiva trimit condica cu medicatia pacientului pe 2 zile restul ramanand in farmacie pentru a fi eliberata ulterior numai acelui pacient.Din acel moment toate sectiile vad pe stoc medicamentul deficitar si il prescriu.