avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 114 soluții astăzi
Forum Activitate rpasea

Activitate rpasea

Buna ziua,

Am cumparat un apartament intr-un bloc care nu avea cale de acces, obligandu-ma prin contract sa cumpar cota parte din aceasta odata ce ea se realizeaza.

Acum aceasta s-a realizat, insa mi se cere sa platesc o taxa notariala si intabularea dreptului de proprietate, desi din contract inteleg ca ele nu ar trebui achitate de mine.

Aici sunt partile relevante din contract:
"Subsemnatul declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile art.326 Cod Penal, ca ma oblig, ca in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea notificarii scrise emisa de catre vanzatoare, sa cumpar cota parte aferenta apartamentului ce face obiectul prezentului inscris din acest drum de acces dupa dezmembrarea acestuia, pretul acestei cote parti fiind inclus in pretul apartamentului pe care urmeaza sa-l achit integral in modalitatea mentionata mai sus. Subsemnatul ma oblig ca in cazul in care voi instraina apartamentul ce face obiectul prezentului inscris, sa inserez in contractul de vanzare, obligativitatea noului cumparator de a cumpara aceasta cota din drumul de access. Printr-o procura notariala ma oblig sa mandatez o persoana indicata de _____ ca sa cumpere in numele meu si pentru mine, aceasta cota din drumul de access, pretul acestuia fiind achitat, iar eu ma oblig sa aduc la cunostinta noului cumparator al apartamentului ce face obiectul prezentului inscris, obligativitatea de a mandata la randul sau aceeasi persoana sa cumpere in numele sau aceasta cota parte din drumul de access. Tototdata subsemntaul declar pe proprie raspundere ca, in cazul in care se va inscrie in CF ____ accesul in favoarea imobilului intabulat in CF ___ sunt de acord cu orice dezmembrare / alipire ce ar urma sa se efectueze asupra imobilului inscris in CF ___."

Articol relevant din procura pe care am semnat-o: