avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 191 soluții astăzi
Forum Activitate dan_pal

Activitate dan_pal

compania indeplineste conditiile, daca as fi fost pe pozitia principala la ei as fi fost scutit de impozit.
Buna ziua
Lucrez in it si am un srl si mai lucrez ca si angajat la o alta companie. Compania respectiva a spus ca scutirea de impozit e valabila doar pe un singur contract (cel pe srl la care nu pot renunta) . Exista ceva lege in privinta aceasta ,care sa permita scutirea de impozit doar pe un singur contract?
merci de informatii. pentru 3 zile nu are sens sa ma complic
Am doua contracte de munca cu norma intreaga.
In contexul unui concediu medical, pot lua concediu normal la cea de-a doua firma ca sa nu ma mai complic cu hartogaria?sau nu e ok din punct de vedere legal?
Răspuns la discuția 2 contracte de munca full time
din ce spuneti inseamna ca e ok cu 2 contracte full time. Inseamna ca ipoteza mea initiala era corecta si anume ca doar pe fiecare contract e limitarea de 48h/saptamana.

Cornel Vasile a scris:

Dispozitiile art. 35 din Codul muncii consacra posibilitatea salariatului de a cumula mai multe functii in baza unor contracte individual de munca, fie la angajatori diferiti, fie la acelasi angajator.

Textul nu ne prevede insa cum sa se coreleze aceasta situatie cu dispozitiile legale care instituie durata maxima a timpului de munca.

Din interpretarea coroborata a dispozitiilor art. 112 alin. (1) C. muncii, cu dispozitiile art. 35, art. 113, art. 118 din acelasi cod, deducem ca durata normala a timpului de munca, de 40 de ore pe saptamana, se refera la un singur contract de munca. (Ion Traian Stefanescu, Tratat teoretic si practic de dreptul muncii, Editura Universul Juridic, Bucuresti, 2010, p. 525)