avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 468 soluții astăzi
Forum Activitate Rozmberk

Activitate Rozmberk

Sunt într-o situație similară, fiind vorba de o produs tangibil de data asta. Deși clientul a primit produsul și am trimis doveziile la Paypal, inclusiv tracking number ce atesta ridicarea produsului, dar clientul a avut câștig de cauză... La mine e vorba de o sumă de 40$ și m-au sunat cei de la FireCredit după 3 luni să-mi ceară să le plătesc suma de bani. Le-am explicat situația și mi-au zis să iau legătura cu cei de la Paypal. Am luat legătura cu cei de la Paypal și mi-au spus că banca clientului refuză să dea banii înapoi...
Bună avocatnet.ro!

Dețin un magazin online pe platforma storenvy.com, iar în noiembrie 2016 în urma unei tranzacții un client mi-a deschis dispută pe Paypal. Eu am oferit toate doveziile necesare ca să arăt că i-am livrat clientului produsul (tracking number, screen shots tranzacții, etc) dar Paypal a dat câștig de cauză ”țeparului”. Deschid eu caz, a doua oară, se întâmplă la fel deși ofer și mai multe dovezi. Trec 2-3 luni și mă sună cineva de la FireCredit spunându-mi că am o balanță negativă de 45$. Confirm acest lucru și le explic situația, spunându-le că nu sunt de acord să plătesc. Ei îmi spun să vorbesc cu cei de la Paypal. Vorbind cu cei de la Paypal, ei îmi spun că nu au reușit să recupereze banii de la banca utilizatorului.

Întrebarea mea e: ce autoritate au cei de la FireCredit? Pot să-mi facă ceva legal în contextul în care eu pot face dovada livrării produsului?

Mulțumesc!