avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Activitate Magda Stoenescu

Activitate Magda Stoenescu

returnarea banilor i-am cerut doar cand am lasat ceasul in service . In mail-urile trimise catre service am cerut inlocuirea produsului. In fine ... Am incarcat o reclamatie si la ANPC, sincer nu cred ca voi primi vreun raspuns pozitiv . La cum merg lucrurile in tara asta .... suntem in grafic....fuctioneza doar legea junglei!

Imi este rusine ca sunt roman !
buna ziua,

traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul .....am primit raspunsul service-ului .." ... Din ratiuni comerciale, unitatea de service a procedat la remedierea gratuita a deficientei sesizate de dvs, desi deficienta nu a fost constatata ca fiind de natura lipsei de conformitate.
In acest sens, masura realizata de unitatea de service a produsului este corecta atat din punct de vedere legal cat si din punct de vedere comercial."

dragutii de ei .. mi-au facut chiar un favor ca mi-au remediat deficienta...

evident ca am transmis un alt email ( 18.01.2017) in care am cerut explicatii despre ce inseamna in opinia lor : lipsa de conformitate, conformitatea si am solicitat , conforma legii , sa-mi schimbe produsul. Nu mi s-a raspuns nici pana in ziua de azi . Motivatia persoanei cu care m-am conversat telefonic a fost ca ei nu se cearta cu mine pe marginea legislatiei...si nici nu sunt obligati sa raspunda fiecarui mail sau nemultumire a mea . un singur raspuns din partea lor... cat atat se cade , atat meriti consumatorule ....

Am ridicat aseara si ceasul din service si am mers in magazin sa solicit inlocuirea produsului. Ei cica nu pot sa-mi schimbe produsul fara ca service-ul sa sigileze produsul ...

Va rog sa-mi dati o idee ce as putea face in continuare, intrucat e de bun simt ca atat timp cat un magazin care se doreste de renume ( B&B BIJU) , vinde ceva gata stricat , eu nu sunt obligata sa si accept asta.

multumnesc anticipat

multumesc, pentru raspuns!
Am cumparat un ceas Seiko . Purtandu-l doua, trei zile am constata t ca ramane in urma cu orele. Evident ca m.am intors in magazin cerand banii inapoi. Am fost trimisa la service. Am specificat si acolo ca doresc returnarea banilor . Desigur a trebuit sa las ceasul la.ei pentru confirmarea defectului reclamat. Dupa cateva zile am fost sa vad rezolvarea. Il reparasera. Nici vorba de returnarea banilor.
Va rog sa.mi spuneti in ce conditii legale imi pot lua banii inapoi. Nu voi accepta niciodata sa achizitionez un produs gata stricat, cu atat mai mult unul reparat.
Multumesc