avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 678 soluții astăzi
Forum Activitate miculjunior

Activitate miculjunior

Intentionez sa infiintez un SRL,insa am doua nelamuriri:

1. Apartamentul in care doresc sa inregistrez sediul social este pe numele bunicii si al mamei.Necesita semnaturi de la amandoua?Intreb deoarece bunica locuieste de multi ani la tara.

2. De la ce vecini am nevoie de aprobari daca apartamentul este situat la parter?Vecinii de deasupra nu mai locuiesc aici,apartamentul este gol.Mentionez ca nu imi desfasor activitatea acasa,doresc doar ca sediul social sa fie aici.
Buna seara!Doresc sa imi deschid in curand o agentie imobiliara.Sunt incepator,nu am lucrat niciodata pe aceasta nisa,insa totodata am si o nelamurire.
De exemplu,daca un client doreste sa isi vanda apartamentul cu 33.500 E,iar eu reusesc sa il dau cu 35.000,pot renunta la comision si sa incasez doar 1.500 E pe care i-as pune peste pretul cerut de client?
Daca este legal,ce lege ar permite acest lucru?
Mentionez ca doresc ca totul sa fie 100% legal pentru a plati datoriile catre stat si a fi perfect in regula.
Multumesc
Am citit in presa ca exista fonduri de investitii care cumpara in tara noastra diferite bunuri imobiliare(terenuri,ferme etc).Din ce am retinut,si sper ca am retinut bine,ei au filiala aici sau o firma prin care efectueaza aceste achizitii.Cum gasim aceste firme prin care lucreaza ei pentru a le face oferte?
Ma intereseaza cum pot gasi investitori cu potential financiar serios in vederea achizitiei terenurilor,atat intravilane,ca si agricole.
Pe site-urile de anunturi nu cred sa fie direct investiorul.Asa ca prefer sa nu lucrez cu intermediari,agentii ci direct cu cumparatorul.
Prin urmare,cum pot fi gasiti acesti investitori?
Intentionez sa intru pe piata imobiliara.Problema este ca nu am timp sa fac acel curs de broker imobiliar,iar durata mi se pare cam mare 2-3 luni.
Pot detine agentie sau pot intermedia contracte imobiliare fara acel curs?