avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 562 soluții astăzi
Forum Activitate adi71stefan

Activitate adi71stefan

multumesc pentru informatii !
Buna ziua : Am si eu o intrebare , va rog frumos : care este valoarea minima a unui concediu medical pe cod de indemnizatie 13, adica 75% din salariu. Va intreb aceasta, deoarece din luna ianuarie de cand sunt in concediu medical, pe cod de indemnizatie 13, adica boala cardiovasculara , primesc doar aproximativ 850 de ron ca si valoare a concediului medical. Mentionez ca sunt angajat ca agent de paza , la aceasta firma din 23 august anul trecut, in medical din ianuarie, iar pe perioada cat am lucrat aveam un venit net de aproximativ 1850 ron . Nu este cam mare diferenta ?

Multumesc pentru intelegere !

Cu respect.....
Buna ziua . Am o problema cu angajatorul meu si nu stiu la ce institutie a statului sa ma adresez. Respectiv , pe perioada ordonantelor de urgenta, Spitalul Judetean Ilfov a oprit accesul in ambulatoriu si elibereaza certificatele de concediu medical doar in format digital, respectiv le trimite pe mail.... Numai ca acest format nu este acceptat de angajator ( firma de paza) . Mi s-a comunicat verbal ca desi am dus concediul medical printat si vizat la medicul de familie , nu va intra in plata pana nu aduc originalul. Cum venitul salarial ( respectiv valoarea concediului medical ) este singura sursa de existenta financiara, va dati seama ca sunt intr-o situatie disperata ! Mentionez ca este vorba de concediul medical pe luna aprilie.... Nu siu la ce institutie a statului sa ma adresez..... Va multumesc pentru intelegere ! Cu respect....
Răspuns la discuția Contradictie in termeni
Din pacate , eu sunt cel care a gresit si nu a citit toate rubricile din c.i.m. Eram obisnuit cu 3 luni perioada de proba, asa ca la semnare , am trecut cu vederea acest detaliu. Pe viitor , voi fi mai atent . Multumesc pentru intelegere.... Va salut cu respect ....
Răspuns la discuția Contradictie in termeni