avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 520 soluții astăzi
Forum Activitate Silvian Floarea

Activitate Silvian Floarea

Răspuns la discuția Indemnizație doctorat
Mulțumesc frumos
Răspuns la discuția Indemnizație doctorat
Domnule avocat, acesta este link-ul cu Nomenclatorul respectiv. Eu văd că în partea din stânga este DOMENIUL FUNDAMENTAL (DFI) și este cel general, care contează. Spirala este apoi în jos, ceea ce înseamnă că sunt domenii și subdomenii și specializări incluse - ca în orice tabel/nomenclator:
[ link extern ]
Mulțumesc frumos pentru intervenție și vă aștept cu un răspuns
Răspuns la discuția Indemnizație doctorat
Uitați-vă, vă rog, în Nomenclatorul HG la DOMENIUL FUNDAMENTAL, ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE, subdomeniul TEATRU ȘI ARTELE SPECTACOLULUI, pg. 38.
Răspuns la discuția Indemnizație doctorat
Îmi răspunde, vă rog, cineva?
Sunt profesor de limba română, gradul I, am obținut în luna decembrie doctoratul în TEATRU ȘI ARTELE SPECTACOLULUI. Conducerea liceului unde activez mi-a respins cererea de acordare a sporului salarial cu ocazia obținerii titlului de doctor, pe motiv că FILOLOGIA și TEATRUL ȘI ARTELE SPECTACOLULUI sunt domenii diferite. În NOMENCLATORUL HG Nr. 158/2018 din 29 martie 2018, atât FILOLOGIA, cât și TEATRUL ȘI ARTELE SPECTACOLULUI aparțin domeniului ȘTIINȚE UMANISTE ȘI ARTE.
Am dreptul să beneficiez de Art. 14. - Drepturi salariale pentru deținerea titlului științific de doctor:
(1) Personalul care deține titlul științific de doctor beneficiază de o indemnizație lunară pentru titlul științific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, dacă își desfășoară activitatea în domeniul pentru care deține titlul. Cuantumul salarial al acestei indemnizații nu se ia în calcul la determinarea limitei sporurilor, compensațiilor, primelor, premiilor și indemnizațiilor prevăzută la art. 25?
[ link extern ]
Răspuns la discuția Întoarcere din concediu doctorat