avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Activitate anadumitru1

Activitate anadumitru1

Plata am facut-o direct in contul proprietarului. Dupa ce am efectuat rezervarea am primit un mail prin intermediul Booking prin care mi se cerea sa depun in cont banii pentru prima noapte de cazare
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va multumesc pentru raspuns!

Desi am utilizat de foarte multe ori aceasta aplicatie online nu ma gandeam ca se poate intampla asa ceva. Am scris acest mesaj aici in speranta ca vor citi si alti oameni care utilizeaza Booking.com, desi daca ai platit in avans nu te mai gandesti ca iti poate anula rezervarea fara un motiv real, cu cateva ore inainte sa te cazezi.
Buna ziua,
In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018.
Am achitat avansul pentru o noapte de cazare, in data de 27.04, proprietarul mi-a trimis mesaj de confimare ca a primit banii.
In data de 31.05 am sunat proprietarul pentru a intreba la ce ora ne intalnim pentru a primi cheia apartamentulului. Mi-a comunicat ca nu stie exact si ma suna intr-o ora.
La ora 23.00 mi-a trimis un mesaj pe whatsapp prin care imi spune ca rezervarea a fost anulata si mi-a returnat banii in cont. Ulterior mi-a trimis un mail in care imi spune ca politica booking permite anularea rezervarii daca banii sunt returnati desi eu am primit mail de la booking prin care mi se comunica anularea rezervarii pe motiv ca nu am depus avansul.
Va rog sa imi spuneti parerea Dumneavoastra in aceasta speta.
Multumesc!