Buna ziua,
Recent am portat numărul de telefon din DIGI în alta rețea. Deși acesta se afla sub perioada contractuală, doi agenți din puncte separate DIGI au menționat că nu există taxă de reziliere. După efectuarea portarii o factură de 500 de lei a fost emisă pentru reziliere înainte de termen.
Am făcut reclamație la ANPC însă le-au dat câștig de cauză celor de la DIGI deoarece conform contractului e o taxă valida.
Le-am explicat celor de la ANPC ca prin legea 193 din 2000, aceasta taxa este una abuzivă ea nefiind una negociată (contractul fiind sub forma prestabilită).
Mai mult de atât, decizia de la ANPC a venit înapoi greșită (in decizie este specificat faptul că perioada contractuală se termina in 2018 când de fapt, trebuia specificat 2019).
Menționez că de la DIGI nu am avut decât serviciul de telefonie mobilă fără niciun dispozitiv atasat.
Mă puteți îndruma spre a depune o contestație și cum ar trebui să procedez mai departe?
Salut,
Zilele trecute am comandat un obiect de pe internet (site străin) fara prea multe verificări ale site-ului (aproape deloc).
Ulterior am realizat ca e frauda deoarece nu există decât un email de contact și nimic altceva, pagina facebook e falsă iar verificând vechimea domeniului am observat ca site-ul rula de doar 3 zile.
Am sunat la banca sa anulez tranzacția însă mi-au spus că nu pot face asta decât dacă aduc dovada ca nu am putut contacta vânzătorul timp de o săptămână sa refuze plata.
Am trimis un mail la adresa de pe site însă am primit un răspuns vag sa nu-mi fac griji ca imi vor expedia comanda (eu am cerut să o anuleze sa imi pot primi banii înapoi).
Unde ma pot adresa cu o plângere? Există vreo solutie?