avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 759 soluții astăzi
Forum Activitate ciprian.balint

Activitate ciprian.balint

Multumesc pentru ajutor.
Am inteles corect, din textul de mai sus, ca nu exista alta posibilitate, asa cum speram eu?
Multumesc Lucian Huzum. Exista vreo alta solutie astfel incat furnizorul meu sa poata folosi sala respectiva si sa isi poata salva afacerea? Este posibil un acord intre firma care utilizeaza sala si creditorul care a solicitat recuperarea datoriei de la debitor?
Aduc in atentia dumneavoastra un caz in care sunt implicat doar ca si client dar pentru care ma intereseaza rezolvarea lui. Am contractat o sala pentru un eveniment. Dupa o anumita perioada firma cu care am semnat contractul m-a anuntat ca nu mai poate onora contractul dinurmatorul motiv: sala pe care o folosesc ei era inchiriata de la o alta firma care avea datorii foarte mari la stat. Deoarece firma care detine sala nu a putut plati datoriile la stat i-au fost puse sub sechestru toate bunurile inclusiv sala unde trebuia sa aiba loc evenimentul. Dincolo de rezolvarile propuse de firma cu care am semnat contractul, intrebarea mea este urmatoarea:
firma cu care am semnat contractul poate face un acord cu FISC-ul (sau institutia abilitata) astfel incat sa isi desfasoare activitatea in continuare la locatia respectiva, iar chiria sa ajunga la FISC si nu la proprietar? Avand in vedere ca prin sechestru nu se obtin imediat bani si nici proprietatea nu se poate vinde in aceasta perioada de stagnare a pietei imobiliare, deci FISC-ul nu poate scoate bani imediat din acea locatie, este posibil acest acord?
Multumesc mult pentru raspunsuri.

P.S.> cred ca discutia trebuia edschisa la categoria Discutii juridice - Executare silita.
Multumesc pentru raspunsuri.
Mi-a fost propus de catre o societate (proprietarul este ruda) sa fac contract de comodat pe masina mea. Societatea doreste sa treaca in contabilitate consumul de motorina si intretinerea masinii. Va rog sa imi spuneti daca va putea sa deduca motorina in cazul cand foloseste societatea masina dar si intretinerea ei, si daca eu mai pot folosi masina. Care sunt riscurile pentru mine? Pot ramane fara masina? Dar pentru societate care sunt riscurile?
Multumesc mult de tot tuturor celor care au scris la acest subiect. Cred ca problema se poate rezolva foarte simplu din acest moment. M-a ajutat forte mult faptul ca am deschis discutia pe forumul Avocatnet.ro si apreciez raspunsurile foarte rapide si precise.
Multumesc "Bioenergeta" pentru indicatiile concrete despre cum trebuie rezolvata problema. Mai am o singura nelamurire. Care este formularul tip1? Am cautat pe site la formulare dar nu am gasit acest formular. Ma puteti ajuta sa identific codul formularului necesar conform site-ului onrc.ro?
Am inteles unde trebuie sa merg si ce acte trebuie depuse. Multumesc pentru ajutor. Cu privire la implicarea administratorului de bloc nu il banuiesc ca ar fi declarat el la Radet ci doar cred ca a primit un formular pe care la distribuit cui a crezut de cuviinta. Asta pana voi vorbi personal cu el sa vad cum este situatia (formularul i-a fost inmanat mamei mele).
Buna ziua,
Mi-am deschis o societate care are sediul social la mine in apartament printr-un contract d ecomodat. Am toate aprobarile societatii de locatari si semnaturile vecinilor. Dupa circa 3 luni administratorul mi-a inmanat o foaie cu antetul Radet-ului si m-a instiintat ca va trebui sa platesc la intretinere mai mult cu cca 2 milioane deoarece partamentul a devenit sediu de societate.

Textul de pe hartia inmanata de catre administratorul blocului:

"(antet RADET nr de in registrare xxxxxx adresa RADET)
Stimate client,

Prin prezenta, va aducem la cunostinta ca potrivit O.G. nr. 36/2006 si a Legii nt 325/2006 autoritatile locale ubventioneaza pretul energiei termice furnizata prin sistemul de alimentare centralizata populatiei, respectiv pentru spatiile cu destinatie de locuinta, celorlalte categorii de utilizatori (societati comerciale, institutii publice, etc) fiindu-le aplicabil, pentru facturarea energiei termice, tariful nesubventionat.
In consecinta, pentru aparta,emtele in care se desfasoara activitati comerciale, respectiv destinati acestora nu mai este de locuinta, se impune incheierea de contracte de furnizare separat de asociatia de locatari/proprietari.
Conform clauzelor contractuale si a legislatiei aplicabile, in calitate de titular de contract, aveti obligatia de a comunica in scris furnizorului orice moificare a destinatiei spatiilor de locuit (apartamente) sau a spatiilor aflate in proprietate comune.........."

Mentionez ca apartamentul este folosit tot ca locuinta, la adresa lui fiind doar sediu social.

As dori un raspuns daca trebuie platit separat catre RADET sau se plateste factura normala pentru apartamentul locuit.

Multumesc anticipat.