avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate razvanmalos

Activitate razvanmalos

Buna ziua ! Mi-a expirat asigurarea obligatorie de la casa acum o luna ,agentul de regula m-a anunta tot timpul , de data aceasta nu a facut-o.
Exista vreo modalitate de a reface asigurarea ca si client vechi pentru a nu pierde avantajele? Sa dau agentul in judecata sau ceva de genul . Am pus o intrebare la un sediu Alianz si acestia au spus ca singura varianta ar fi sa ma reinscriu la asigurare.
Multumesc anticipat.
Mulțumesc! Trebuie sa specific acest aspect la celalalt angajator?

george-neagu a scris:

Da. Puteti avea in acelasi timp doua contracte de munca.

Buna seara! Daca infiintez o firma si ma auto angajez ,platind la stat toate contributiile pot sa ma angajez si la o alta inteprindere si de asemenea platindu-mi si acolo toate contributiile ? Multumesc.
Mulțumesc pentru răspuns!
Deci as putea sa îl închiriez pe persoana fizica și mai apoi sa îl sub închiriez firmei ?

Heremciuc Daniela a scris:

Bună ziua! Cel mai util ar fi să încheiați contractul de închiriere direct cu firma care se va înființa, în baza rezervării de denumire eliberată de ORC. Dacă optați pentru celalată variantă la registru o sa trebuiască să depuneți atât contractul de închiriere cât și cel de subînchiriere.

Bună ! Vreau sa înființez o firma și de asemenea sa Închiriez un spațiu.
Ce îmi recomandați a fi mai util și mai ok, sa creez firma și apoi sa Închiriez spațiul sau sa Închiriez spațiul și după aceea sa fac firma ?
Mulțumesc!
Buna ! Tocmai ce am deschis un pfa pt prestari servicii la evenimente , mai exact , codul caen este 7420 pt foto, dar eu in contractul pe care il fac cu clientii as putea trece si partea de video ? Chiar daca nu am cod caen , pe certificatul de inregistrare spune asa: activitati principale. de unde trag concluzia ca foto e principala dar poate avea si secundare? DAca gresesc va rog sa ma ajutati cu informatiile utile . Si ce ar trebui sa contina contractul de prestari servicii ?
Buna seara ! La inceputul lunii martie am accesat ajutorul unei firme specializate in infintarea de firme. Eu am ales sa infintez un PFA, dosarul este gata,dar ONRC este inchis 30 de zile incepand din data de 16 martie,cei de la consultanta mi-au spus ca daca am nevoie de certificate constatatoare le elibereaza. Problema este urmatoarea, in stituatia in care suntem acum cu pandemia, activitatea este suspendata pt ca eu sunt fotograf la evenimente, in acest pfa nu am intentia de a angaja pe cineva, ok,acum ce acte as avea nevoie ptr a le depune la ANAF si am nevoie de casa de marcat;si ce variante sunt ptr a platii la stat cea mai mica contributie in perioada aceasta critica... sper ca m-am facut inteles, Multumesc anticipat!
Buna ! In luna octombrie am platit avansul de 400euro din totalul de 520euro pentru o vacanta in perioada 19-25mai2019. Dintr-un motiv bine intemeiat pe baza unui raspuns primit in urma cu 3 saptamani ,nu mai pot pleca in excursie. Am sunat la agentie si mi s-a comunicat ca nu mai pot primii banii inapoi,doar daca gasesc o persoana sa mearga in locul meu.Acum vin cu intrebarea: Daca nu gasesc nici o persoana ,exista vreo posibilitate sa recuperez banii,sau macar o parte din ei? Multumesc anticipat!