avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 584 soluții astăzi
Forum Activitate a.oana

Activitate a.oana

Buna ziua . Am si eu urmatoarea problema. Facturile la utilitati pentru consumul lunii iunie sunt emise de catre enel, apa-nova la 30.06.2010 cu tva 19%, iar eu astazi trebuie sa le refacturez catre chiriasii pe care ii am. Ce tva sa aplic 19 sau 24% ?
Va multumesc.
Buna ziua !
Sunt studenta in anul II la Facultatea de Psihologie si as dori sa ma inscriu din acest an si la o Postliceala Sanitara. As dori sa stiu daca se poate .
Multumesc.
Buna ziua !
Sunt incadrata ca arhivar si as dori sa stiu daca am dreptul la spor de toxicitate si daca da, care este baza legala. Mentionez ca arhiva se afla intr-o stare avansata de degradare, gasindu-se si documente din anul 1909, 1938, 1940 .
Multumesc.
Buna ziua !
V-as cere un sfat in legatura cu urmatoarea situatie : la 1 octombrie 2007 mi s-a modificat sporul de vechime de la 20 la 25% prin Act-Aditional la contractul individual de munca, spor care a fost omis a fi inregistrat in cartea de munca. La data de 6 noiembrie 2007 in urma restructurarii postului mi s-a inchis cartea de munca. De la data de 7 noiembrie 2007 si pana la 30 august 2008 am lucrat la o alta societate. Incepand cu 1 august 2008 m-am reintors la primul loc de munca, pe un alt post.
Intrebarea mea este daca acuma mai poate fi inregistrat Actul-Aditional de modificare a sporului de vechime omis sau ce credeti ca as putea face ?
Va multumesc.
Oana.A
Buna ziua !