avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Activitate IgorArdamax

Activitate IgorArdamax

Răspuns la discuția Înșelătorie online
Doresc doar să găsesc o metodă prin care acest măscărici își va primi ceea ce merită, sau prin care îmi va fi înapoiat obiectul.** Pardon.
Salutare,

Acum câteva zile am făcut un mic schimb cu un individ online care pentru un obiect de pe o platformă de jocuri (Steam) a fost de acord să-mi plătească suma de 1050RON (în contextul în care prețul de pe marketul platformei este de 260-300 euro, doar că acești bani nu pot fi retrași). Ideea este că acest individ mi-a trimis confirmarea plății de pe Credit Europe Bank, iar eu am avut încredere că banii vor fi primiți. A doua zi, omul acesta mi-a spus că tranzacția a fost anulată și că va păstra sau vinde obiectul. Nu știu exact dacă această dovadă a fost falsificată de el, sau dacă a oprit tranzacția. După câteva rugăminți, a menționat că poate-l va da înapoi, iar după încă o zi, acesta și-a închis contul de Facebook. Am verificat mai multe grupuri de Facebook de acest fel și se pare că nu am fost prima victimă a acestui fel de înșelătorie din partea individului.
Se poate depune o plângere undeva? Sau măcar există un articol legat de asta? Măcar aș putea să-l informez și poate voi primi obiectul înapoi. Știu că ar fi cam mult să merg la poliție, fiind un obiect din mediul online, nu cred că vor putea face prea multe. Țin să menționez că am vorbit cu banca Credit Europe Bank, dar mi s-a zis că doar proprietarul cardului poate verifica tranzacțiile și nu mă pot ajuta cu nimic și din păcate nici suportul de la Steam nu poate face nimic în legătură cu asta.
Încă aș mai putea lua legătura cu el, spuneți-mi vă rog care ar fi cea mai bună soluție.

Îmi cer scuze dacă vreuna din întrebări este neadecvată, doresc doar ca doresc să găsesc o metodă prin care acest măscărici își va primi ceea ce merită, sau că-mi va fi înapoiat obiectul.

Mulțumesc anticipat,
Ștefan.