avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi
Forum Activitate Andra_Mari

Activitate Andra_Mari

Va multumesc pentru raspunsuri si lamuriri. O seara linistita.
Buna seara. Doresc sa infiintez un SRL cod caen 4511 si am unele nelamuri referitoare la sediul social si punctul de lucru.
Avand in vedere ca atat achizitionarea cat si vanzarea autovehiculelor se va desfasura online (plus un test drive cu autovehiculul), este obligatoriu sa existe si un punct de lucru?
Pentru a declara sediul social intr-un apartament de bloc detinut in totalitate de administatorul respectivului SRL, mai trebuie obtinut acordul vecinilor si trebuie autorizatie de functionare (cu tot ce implica asta?). Va multumesc pentru rabdare si ajutor.


CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT a scris:

Va multumesc pentru raspuns si lamuriri. Voi incerca, astfel, sa discut cu avocatul care se ocupa de proces despre aceste aspecte. Nu stiam aceste aspecte clarificate de dumneavoastra - referitor la acel expert si raport de expertiza. Multumesc inca o data. O zi buna.
Buna ziua. Ma adresez comunitatii cu urmatoarea problema. Am avut un titlu de proprietate pentru un teren extravilan in suprafata de 2,4 ha. In urma unui proces 1,2 ha au fost restituiti altui proprietar pentru ca ne suprapuneam pe aceasta suprafata, astfel din acel prim titlu de proprietate am ramas cu suprafata de 1,2 ha. Am inaintat proces primariei locale pentru restituirea acelor 1,2 ha. A fost atribuit acestui proces (de catre Tribunal) un expert judiciar care a fost renumerat conform cu cererea instantei. Problema este urmatoarea: expertul judiciar intarzie de cativa ani depunerea raportului de expertiza, motiv pentru care la fiecare infatisare, procesul este amanat. Care ar fi pasii de urmat? Avocatul poate recuza acest expert? Pot lua legatura cu alt expert pentru a definitiva acel raport de expertiza? Cum ma pot asigura de faptul ca terenul primit in schimb ar fi suprapozabil celuilalt din punct de vedere al pretului de piata? (in cazul unei hotarari jucatoresti favorabile). Va multunesc anticipat pentru orice raspuns. O zi buna.
Buna ziua.
As dori sa deschid o firma care s-ar ocupa de achizitia si revanzarea auto second hand provenite din state membre UE. Intrebarile mele sunt:
1. In ceea ce priveste plata TVA cum se procedeaza? La achizitia autoturismului si se recupereaza mai apoi? In ce fel? Cumparatorul din Romania ar putea cumpara masina doar pe persoana fizica sau si juridica? In cazul unei persoane juridice, i se aplica TVA de catre statul roman pentru aceasta achizitie?
2. Ce considerati ca este mai eficient din punct de vedere al costurilor/beneficiilor? Sa fii angajat administator sau dividendele?
3. Pentru o asemenea firma, cum recomandati colaborarea cu un contabil autorizat?
4. Cum se pot deduce cheltuielile in ceea ce priveste inmatricularea masinii (RAR, emiterea numerelor temporare etc)?
Va multumesc. Mentionez ca nu am avut niciodata contact cu acest domeniu (contabilitate, administrare firma etc) si am nevoie de aceste informatii fiind foarte la inceput de drum. O zi buna.