avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 233 soluții astăzi
Forum Activitate Mica-Coc

Activitate Mica-Coc

Buna ziua!
În data de 30 mai 2021 am predat un aspirator cu spălare Bosch magazinului Altex pentru a fi reparat în service fiind în garanție. Angajata de acolo mi-a spus ca voi fi contactata în termen de 14 zile de ei pentru a-mi comunica rezultatul. În data de 20 iunie am sunat la Altex pentru a afla ce se întâmplă cu aspiratorul deoarece nu m-a contactat nimeni în tot acest timp. Cei de la magazin mi-au spus ca nu găsesc aspiratorul în depozit în acel moment și ca ma vor contacta ei a doua zi. În data de 21 iunie am fost în magazin și am vorbit cu angajata iar aceasta mi-a spus ca nu a primit nici un aspirator de la service. Fiind mirata ca nu m-a contactat nimeni(probabil cei de la service, nu știu exact) mi-a spus ca o sa le trimită ea o notificare, iar în următoarea zi o sa ma sune. Au trecut de atunci 27 de zile din momentul predării produsului în magazin și nu m-a sunat nimeni(nici de la service, nici de la Altex) pentru a-mi comunica rezultatul final. Eu încă aștept... Va rog sa-mi spuneți cum trebuie sa procedez pentru a rezolva aceasta problema.
Va mulțumesc!