avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 246 soluții astăzi
Forum Activitate dani213

Activitate dani213

Am o problema! in data de 16. 11. 2020 am primit o instintare finala de plata care spune: Pe data de 09.11.2020 ți-am trimis un mesaj de reamintire privind plata abonamentului de mai sus. Nu am primit încă plata până astăzi.
Pe data de 13.10.2020 abonamentul tău Premium de 1 luni, achiziționat inițial pe data de 12.07.2020 cu adresa de e-mail ................. de pe.............. a fost actualizat automat.
Această actualizare s-a făcut în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale; ai confirmat că le-ai citit și acceptat.
Produsul achiziționat: abonament Premium pe luni.
Metodă de plată: CreditCard MASTER
Nu am reușit debitarea taxei de abonament din contul tău pe data de 13.10.2020.
Ne datorezi taxa de abonament restantă de 300,00 Lei plus taxele de manipulare de 54,00 Lei.
Suma totală datorată acum este de 354,00 Lei.În cazul unei plăți întârziate sau a unei neplăți, vom solicita recuperarea datoriei de către o agenție externă de colectare. Este foarte probabil ca acest proces să-ți afecteze scorul de credit.
Pentru a evita costurile suplimentare, asigură-te că plata va ajunge la noi până pe 22.11.2020 .
După încasarea plății, cazul va fi închis și nu vor mai surveni alte taxe suplimentare.
Reînnoirea automată aferentă abonamentului dumneavoastră a fost deja anulată. Puteți utiliza abonamentul dumneavoastră Premium până la încetarea perioadei de abonare sau puteți să vă ștergeti contul.

De atunci pana acum nu am mai primit vreun mail de la ei vreau sa specific ca am schimbat cardul ca sa scap de ei dar nu am trimis accea scrisoare prin fax cu toate ca le-am trimis cateva email-uri fara vreun raspuns! am vazut ca sunt persoane care au patit c-am la fel (am motive de ingrijorare?) in octombrie se face un an de la treaba asta !