avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Activitate Florentina Popa

Activitate Florentina Popa

Vă mulțumesc pentru răspuns!


Sigur, pot proba cu fotografii, martori. Trebuie să mă reprezinte un avocat sau pot pleda singura.

gi-jane2 a scris:

doar instanta e calea pe care v-ati putea rezova problema, conteaza sa puteti proba ca nu s-a spart la dvs

Bună seara , oameni buni ! Mă numesc Popa Florentina, am achiziționat un TV LED NEI, de la firma EVOMAG. La primirea coletului s-a verificat integritatea la exterior dar și a televizorului, împreună cu curierul, fără a fi pus în funcțiune. Acesta nu prezenta deteriorări ale ambalajului și nici a produsului.
A doua zi a fost instalat la grădinița din localitate, unde s-a constatat că imaginea este afectată de defecțiunea la display. Menționez că defecțiunea nu se observă dacă televizorul nu este pus în funcțiune.
Am contactat firma furnizoare, care a răspuns foarte greu. După multe insistențe am reușit și produsul a ajuns la departamentul service și garanții. După 10 zile am fost informați că produsul nu poate fi înlocuit sau reparat, considerându-se vina noastră de manipulare din cauza unui șoc mecanic. Produsul a fost returnat într-o stare mai degradată, fără șuruburi, având o asamblare sumară și ne mai fiind deloc funcțional.
Televizorul a fost achiziționat pentru gradinița din localitate , prin ONG-ul pe care îl reprezint, dețin fotografii de la primirea coletului și după întoarcerea din service.
Consider că vina nu-mi aparține, cine mă apară in aceste condiții ?