avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 212 soluții astăzi
Forum Activitate doriannejoy

Activitate doriannejoy

Sunt angajata de 2 luni (perioada determinata) la o firma, dupa ce am beneficiat de somaj, de care ar fi trebuit sa beneficiez paa in luna august 2012. Firma la care lucrez are unele probleme financiare, motiv pentru care am de ales intre prelungirea perioadei determinate cu inca 2 luni, refuz si intru iar in somaj??? sau concediu fara plata periodic...Nu stiu ce pot face in situatia de fata...Daca intru iar in somaj, se recalculeaza suma reprezentand indemnizatia de somaj?, se prelungeste perioada de somaj sau se reia cea anterioara pana in august 2012?
Va rog sa ma ajutati cu un sfat avizat.
Va multumesc .
O zi buna!
Buna ziua,

Va rog sa-mi spuneti cum se completeaza o factura pt pfa traducator/interpret...daca am rubrica de TVA trec zero(0,00) ?, apoi la delegat pe cine trec- datele mele?, la u.m. trec h(ora) daca am efectuat interpretare? Apreciez orice raspuns pertinent.Va multumesc anticipat.
Buna ziua,

Are cineva un model de astfel de contract, mentionat in titlu ?Va rog sa ma ajutati, e urgenta. Sper k nu mai sunt isteti care imi recomanda motorul de cautare Google, ca acest lucru il stie si un copil. As dori un model mai elaborat, totusi, pentru un contract de prestari servicii la nivel european.Multumesc.
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu un model de contract de prestari servicii in limba engleza, daca ati intalnit astfel de situatie sau sa ma indrumati in acest sens. Am cautat pe internet, insa nu am gasit o formula care sa se potriveasca cerintelor mele. Precizez ca m-ar interesa un draft de contract intre o institutie publica si o persoana juridica din UE.
Va multumesc anticipat.

Cu respect,
Doriannejoy
Buna ziua,

As dori un raspuns urgent - am devenit functionar public de curand si as vrea sa stiu daca trebuie sa trebuie sa renunt la PFA - traducator autorizat. Conform L.161/2003 sunt obligata s-o fac, dar in noua lege a salarizarii unitare se lasa de inteles k se poate si asa. Nu mai inteleg nimic. Va rog sa ma ajutati. Multumesc.

O zi buna .
Buna ziua,

Conform titlului, va rog sa-mi spuneti ce declaratii fiscale trebuie depuse anul acesta pentru Pfa traducatorsi pana cand...Va multumesc.

O zi buna tuturor. :(
Salut toti forumistii si le supun atentiei urmatoarea chestiune la care astept un raspuns: sunt pfa traducator autorizat si pana in decembrie 2009 am fost si angajata cu carte de munca , full-time, la o societate comerciala; acum am de ales intre dosar somaj si pfa traducator...in principiu imi doresc ajutorul de somaj deoarece ca pfa nu am reusit mare lucru pana in prezent.Daca vreau asta trebuie sa sistez activitatea pe pfa?Pot face asta ?Ce implica asta? trebuie sa declar in scris sa platesc ceva in afara de impozitul pe venit? Va rog sa ma ajutati. va multumesc.

O seara excelenta tuturor.
Va multumesc mult pentru toate aceste informatii. Un singur lucru nu il am clar - daca imi inceteaza CIM cu 01.12.2009 inseamna ca noul angajator trebuie sa ma inregistreze la ITM cu 02.12.2009, nu ? Presupun ca pentru aceasta are nevoie de documentele mele (copie CI, copie act studii, cazier judiciar etc.), deci IN CAT TIMP TREBUIE SA DECLARE LA ITM ca m-a angajat (ca eu sa nu pierd acea indemnizatie de somaj) sau nu trebuie sa ma angajeze chiar cu data de 02.12.2009?
Multumesc .
Buna seara,

Aduc in discutie urmatoarele probleme in speranta unor raspunsuri avizate si concrete :
- cu data de 01.12.2009 imi inceteaza CIM in conditiile art.55 lit.b din Codul Muncii,
- in acelasi timp primesc 2 salarii compensatorii de la fostul angajator,
- ca sa pot beneficia de somaj(totusi), ce ar trebui sa fac : sa ma angajez la o societate comerciala pt.o perioada de ...(cate zile ?, minim, legal), avand astfel continuitate in cartea de munca?
- cam in cat timp trebuie sa fie depusa documentatia la ITM ca sa fie totul legal ?
- care este valoarea lunara a somajului?, se calculeaza in fctie. de ultimele 12 salarii de incadrare?
Va rog sa ma ajutati, deoarece decizia de incetare a CIM nu mi-a apartinut ; a fost mai mult o tehnica de intimidare pentru a NE (pt ca suntem mai multi salariati in aceasta situatie)determina sa renuntam de ''bunavoie''.
Va multumesc anticipat si astept raspunsurile dvs URGENT.

O seara placuta tuturor.
va rog, spuneti-mi cum se intocmeste acest registru-jurnal de incasari si plati...eu nefiind platitoare de TVA , la facturile platite catre comercianti exista si TVA. cum trec in registrul-jurnal?valoarea fara TVA?si trec factura sau chitanta cu care am platit acea factura?Inca ceva : am voie sa trec la plati si impozitul pe care l-am platit anul trecut (decembrie 2008) pt anul 2008. Dupa ce am trecut toate incasarile/platile pt 2008, cum procedez ca sa incept pt anul 2009 ? Va multumesc anticipat. Sunt la inceput de drum si contabilitatea nu este specializarea mea .