Va rog sa ma ajutati !!!!
Buna seara !!! Ma numesc Szabo Viorica din Baia Mare jud Maramures am 56 ani si lucrez ca economist II, la Spitalul Judetean Dr. C-tin Opris Baia Mare. In 01. august 2019 m-am transferat din Serviciul Aprovizionare-Transport unde lucram ca magazioner in Serviciul Statistica si Informatica medicala ca economist debutant pe perioada determinata.. Dupa 6 luni trebuia sa dau examen pt economist II ceea ce nu s-a intamplat ,la scurt timp a fost pandemia timp de 3 ani . Mentionez ca la noi in cadrul spitalului nu s-a organizat nici un examen in cei 3 ani pentru treapta profesionala desi alte spitale au dat treptele profesionale angajatilor. Am debutat 3 ani si 2 luni dupa care am dat concurs si m-am definitivat pe post iar la 2 luni am dat examen de treapta profesionala trecand din debutant in economist II. Acum se da din nou examen de treapta profesionala (s-au hotarat ca o data pe an se dau aceste examene) iar eu am o vechime in munca la acest spital de 32 de ani , pe postul de economist am o vechime de 4 ani si 2 luni iar acum nu mi se da dreptul de a participa la examen de catre sefa RUNOS , Managerul fiind de acord pentru ca conform legii la 6 luni trebuia sa trec din debutant in economist II si dupa 3 ani in economist I, dar pe mine m-au amanat motivul fiind pandemia. Anul trecut in 1 octombrie am dat examenul de treapta si sefa RUNOS sustine ca intre examene trebuie sa treaca 3 ani, iarla mine au trecut doar 11 luni . In cazul meu ca sa ajung la economist IA trebuie sa treaca 9 ani si 6 luni in loc de 6 ani si 6 luni cum prevede legea, eu fiind inainte de pensie nu mai apuc sa ajung la maxim.Ca dansii m-au tinut pe debutant cu un salariu foarte mic 3 ani si 2 luni nu conteaza .